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Alt 08.08.2009, 14:40   #10
s13_2jz
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s13_2jz befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: 2jzgte Entwicklung und der TÜV genehmigt

Zitat:
Zitat von Waisenhaustuning Beitrag anzeigen
Hello

The first Method is no Problem, but the second is an expensive Build up with only a few Chances of TÜV. On Racetrack it will ever goes, but when you like to go on the Start in Cups, then you must follow the Reglement.

Greets
Zitat:
Zitat von SupraJoerg Beitrag anzeigen
@Amtrack
der RB26DETT ist noch nicht mal ansatzweise mit dem JZ vergleichbar, Pleuel und Kolben sind gegen 2 JZ Salzstangen mit Käsecracker.


@s13_2jz
No chance in legal way to approve the JZ Engine in your car, i speak with my Normal Tuevmen and he say the Problem is your Car because it is not strong and stiff enough for your amount of Power (GT42 takes easy 900RWHP)

Next week i ask my Tüv Engineer he approve all my Swap´s and Tuningparts, but think the chance to legalize your car is under 1%.

Why did you strocker? the better way is incrase the RPM
to make more Power, the costs from the strocker are not worth the use.....

Your GT 42 is it a 1.02 AR with T4 or with T6 Footprint?

Jörg
Yes, I have understood that it's better for sure to go on prepared gt4202r supra.

Probably, I'll seek an german used supra (preferably 93/94' year) to rebuilt... or however with high Km to renew.

And then I'll to do approve the development by tuv and then I'll return in Italy. I have seen that a society that do it is the impact tuning.

However, if You know other society to approve the development, please, also by private message, tell me.

And also for used supra, If You come to know some used supra to sell (as I seek), please, tell me. (I have seen a yellow supra to about 33.000 euro.. beautiful and it values all money... but I have told what I want do)
And You can write me also some month to now. If I don't answer here, You can write me here: 200sxturbo480hp@email.it

I have told of stroker kit because I'll have to do a new stronger engine from "0" o from high km engine... in every case, the monoblock and head I'll buy new from Toyota.. they costs only 4100 euro for not vvti e 4900 for vvti... so, I agree to buy the stroker kit.

For gt4202r I can decide to the right time.

Thanks thanks thanks for your helps...


""" DEUTSCH """:

Ja, ich habe verstanden, dass es besser ist, sicher zu gehen bereit gt4202r oben.

Wahrscheinlich werde ich mich um eine Deutsch verwendet supra (vorzugsweise 93/94 ") bis umgebaut ... oder aber mit hohen km zu erneuern.

Und dann werde ich zu tun, das die Entwicklung von tuv und dann werde ich zurück in Italien. Ich habe gesehen, dass eine Gesellschaft, die es sind die Auswirkungen Tuning.

Allerdings, wenn Sie wissen, andere Gesellschaft die Genehmigung der Entwicklung, bitte, auch durch private Nachricht, sagen Sie mir.

Und auch für die überregionale verwendet, wenn Sie wissen, werden einige überregionale zu verkaufen (wie ich suchen), bitte, sagen Sie mir. (Ich habe einen gelben oben auf rund 33,000 Euro .. schön und sie alle Werte Geld ... aber ich habe gesagt, was ich will do)
Und Sie können mir auch einige Monat bis jetzt. Wenn ich hier nicht beantworten, können Sie mir hier: 200sxturbo480hp@email.it

Ich habe von Stroker-Kit, weil ich zu tun haben, eine neue stärkeren Motor von "0" o hohe km Motor ... in jedem Fall, die Monoblock und Kopf werde ich kaufen von Toyota .. sie kostet nur 4100 Euro für nicht vvti E 4900 für vvti ... so, ich stimme zu kaufen Stroker Kit.

Für gt4202r Ich kann beschließen, zur richtigen Zeit.

Dank Dank Dank für Ihre Hilfe

Geändert von s13_2jz (08.08.2009 um 14:48 Uhr).
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