![]() |
|
|
#10 |
|
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Heei guete Abig.
Ja hüt isch s erstmal s Dach abgnah worde ![]() ¨Zwar ned so viel Ziit gha da ich nu vom 11i bis am 3 Pause gha ha und jetzt no bis am 10ni schaffe aber isch trotzdem Suprasuper gsi ![]()
__________________
Lieber Golf spielen als Golf fahren..
|
|
|
|