![]() |
|
![]() |
#1 |
Projektleiter
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Ja, so Chältespray isch e gueti Sach.. Ganz ds Schwige vor Heliumfläsche im Kofferuum
![]() Lukas: Wächsel vo C01+C02 (MFK-Edition) uf MT115 Dänu: Dämfall chame das Bläch mit rächt humanem Ufwand wieder ihboue. Ga hinech churz bi Toyota go ahfrage was das DIng choschtet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Achso isch das. Danke för d Ufklärig. Jetz hani scho dänkt i chönnt au en Chältespray nocheröschte, aber de hani jo demfall scho drinn..
![]()
__________________
- Schadstoffstark und leistungsarm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Moderator
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Zitat:
mir hei doch sicher no eis bi üs. heit dr de nid grad gluegt? und ja, das isch schnäu wider dinne. kleine Ursache grosse Wirkung ![]()
__________________
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Projektleiter
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Der Cheffe het gmeint es heig no eis are blaue - wo aber no ihbout isch, schüscht nid. Ob das würklech so isch, oder ob är nume ke Ziit/Luscht het gha weisi jetzt halt o nid
![]() Isch o nid schlimm, ab und zue es Nöiteil schadet ja o nid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mr. TNT
Registriert seit: Jan 2003
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
Beiträge: 10.328
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Morge zäme.
Ga its gad ume is Wäuschland. ![]()
__________________
Gruss Bleifuss Supra-Klinik Old Lady: 376000 km geschlachtet, Motor lebt weiter..... Zweite Lady: 93000km, neue ZKD seit 22.5.10 |
![]() |
![]() |