![]() |
![]() |
#7576 |
Projektleiter
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Isch würklech flott gange ja
![]() No e Halb Stund, de geits o bi mir richtig Murte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7577 |
Registrierter Benutzer
|
Jäjo im April het er ebe gfunde im Sommer wärdis nüt, als Winterarbet wärs guet.. Jetz hani dänkt i go mol go froge wies usgseht, de esch nur paar Hüser wiiter do. Het jo eh ned pressiert.
![]() |
#7578 | |
Junger Hüpfer
|
Ich muss euch mal ärgern, kann kein Schweizerdeutsch
![]() Aber glaube ich erreich die meisten Schweizer eh in diesem Thread ![]() Weiss einer von euch zufällig ob es Probleme in der Schweiz geben kann, wenn man mit 5-Tageskennzeichen aus Deutschland in der Schweiz rumfährt? Beim Chur Treffen '06 bin ich auch schon mit 5-Tageskennzeichen gefahren. An der Grenze haben sie damals nichts gesagt. Will aber auf Nummer sicher gehen, nich das sie mich an der Grenze rausfischen und meinen ich dürfte das nicht. Danke schonmal ![]() Gruß Marcel Edit: Hab mal goggle nen bisschen ausgefragt, anscheinend tolleriert die Schweiz die deutschen Kurzeitkennzeichen - cool ![]()
Geändert von Silent Deatz (06.06.2009 um 12:56 Uhr). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7579 |
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge auersits!
Silent: Keine Ahnung. Steht vielleicht auf der Seite der Strassenverkehrsämter?
![]() |
#7582 |
Registrierter Benutzer
|
Verdammt... Das hätt nid müesse si... Aber isch ömu troche gsi...
![]() Huere komisch...
![]() |
#7583 |
Projektleiter
|
Seiche tuets aber scho ziemlich jetzt, hange scho tröpfli under ar Ablasschrube und vo rächts obe gsehsch schön wies ache louft
![]() Und dä f*** Näbelschinwärfer bländet immer no d'Schnägge - aber das isch sowiit mau ds chlinnere Problem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7584 |
Registrierter Benutzer
|
Das doofe Diff... U de hesch wenigschtens mit Mängu fangs Nummere übercho? Oder tüe si wäge däm geng no schwirig?
Ha itze grad es nätts telefon übercho, wüu i es Mail ha gschribe, i bruuchi de länger wäge Fäuge u Fädere itrage: Der Herr vom Amt (HvA): Guete Tag, dir heit Mail gschribe. Chlini Frag: dir heit aus Papier zu dene Sache? Ig: Ja, hani. HvA: Sehr guet. Das Papier für d Fäuge isch mit "ASA" kennzeichnet? Ig: Nei, das isch so es gäubs vom Importeur HvA: Ah, ok, das geit o. Wenn wettet dir gärn cho? Ig: Eh, wes geit im Juni oder Afangs Juli HvA: Im Juni wird knapp, da si mer sehr starch usbuechet. Sit der no i de Ferie? Ig: Jein, mues im Juli i WK und am 25. Juni gani no 4 Tag furt HvA: Hmmm... da muesi guet sueche. "Pause"... ähm... Wär nech der 1. Juli gäge spät Namitag rächt? Oder hättet der gärn e andere Termin? ... Findi der Hammer, wie die fangs mit de Chunde umgöh bi üs im Waadtland... Mike: Hesch scho gluegt mit em Scheff?
![]() |
#7585 |
Projektleiter
|
Sehr geil! Zügle gloubs o ids Waadtland
![]() Numere hätti no, aber ihlöse darfi nid ![]() ![]() Wenigschtens chani jetzt nur no zwüsche 15:15 und 16:15 go verbiifahre und zeige, ohni Termin. Sött also no klappe mit Chur ![]() Weni jetzt nid scho bim 3te Ahlouf wär hätti's nur churz dert irgendwo in unmittelbarer Nächi abebutzt und wär hinech nomau gange. Da ich aber nach em missglückte, 3te Versuech nomal vo ganz vorn würd ahfah nimi mir die Ziit lieber ![]() Bringe dä Patient hüüt übere Mittag wieder zu öich, Öski isch scho vorngwarnt. Ah, sis Feschtnetztelefon isch irgendwie putt ide letschte Täg, mues ne immer per Natel stresse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7586 |
Registrierter Benutzer
|
I findes würklech geil bi üs hinde. Letscht mau bim Pöscho wo "s Liecht immer no chli z höch" isch igsteut gsi isch er ga e Schrubezieher hole und hetts säuber so igsteut, das guet isch...
![]()
![]() |
#7587 |
Registrierter Benutzer
|
I glaube das het ou mit de Mentalität vo de Lüt ztue, aber ned usschliesslech. Do im Aargau ufem StVA esch das ned so.. Bem AGVS Zofingen hingäge scho, det chame ou Termin wünsche und d Lüt send alli fründlech, sälbst wenn s Outo Mängel het.
@ Alonso, wo rönnts, vorne unde? I ha letscht Johr s gliche gha.
![]() |
#7588 |
Projektleiter
|
Dä da isch scho o nätt gsi, aber halt o konsequeänt
![]() Nei, uf dr rächte Siite bir Ahtriebswälle, wird wohl dr Simmering Vergangeheit sii.. Züri; Stell dir vor wie dä dieses mau wird luege ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7589 | |
Registrierter Benutzer
|
Zitat:
Ölverlust händs nie Freud, au am Mittwoch am 16:15 ned. ![]()
![]() |
![]() |
#7590 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Gute tag zäme.
Mi Töff isch no ganz. U i o (abgseh vo gwüssne Mängle im Cjopf inne...). Zum Supra vom Mike: Ha mitem Scheff telefoniert unim erklärt, das das nidesone Sach isch. Has a mim Supra oscho mau gmacht. Mi mues s Diff nid uftueh für dä Simmerring ts wächsle.