![]() |
|
|
#11 |
|
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Jo, i ha nach 15 Minute 1 Chetti gholt und draghänkt, bi ufegfahre (mit no einisch drahänke
). Ha also mit Chetti nur 5 Minute gha.. Leider hani nur no 1 Chetti gha und die het ned uf das Rad passt, aber s het glängt för die 30 Meter ufwärts.![]()
__________________
- Schadstoffstark und leistungsarm |
|
|
|