![]() |
|
|
#11 |
|
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
be ou imene riise schneefäld gsi höt zum parkiere, leider hets no 300 anderi det gha
aber uf de stross machts ou spass, det hets jo ou schnee.
__________________
- Schadstoffstark und leistungsarm |
|
|
|