![]() |
|
|
#11 |
|
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Hoi zäme !
Für's Supra träffe het i no e änderig z'kommuniziere; miin jüngere Brüeder (ich 28, er 17) würd no gern mit mir mitcho - er isch Mazda-Mechaniker-Lehrling und es wür ihn no interessiere all di Supras z'gseh. Dementsprechend Frage as OK: chamer diä Lischte no mutiere oder han i da e Frischt verpasst ? ![]() Wür alles mache wie ich, usser dass er evtl wür welle schüüse im Gägesatz zu mir. Falls er als Minderjährige das dörf ![]()
__________________
|
|
|
|