![]() |
![]() |
#4561 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Morge zäme. U ig bi i 24 stung im Flüger adi warmi Sunne
![]() U t tswitschere hingerem Armaturebrätt isch o wäg, sitti di nöi Tachosaite drine ha ![]()
![]() |
#4562 |
Registrierter Benutzer
|
n'abig zäme *g*
mir brennt scho lang e frag uf de zunge wo evtl eine vo eu chönt beantworte ![]() ich denkes ja mal nid aber viellicht het ja eine vo eu nüme so ganz di original drunder? so. ich muen jetzt schlafe *g* guet nacht mitenand! greetzzz André
![]() |
#4563 |
Projektleiter
|
André;
Das giits scho, mou. Zum Bleistift da: http://www.r-s-k-tech.ch/index2.htm Usfüehrig, Optik und Klang nach Wunsch. Je nach "Wunsch" ou MFK-Touglech. Isch denn eifach nüm ganz ir Priisklass vomene Remus - defür diräkt vo vorn bis hinder erhältlich ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4566 |
Registrierter Benutzer
|
Cool. Häsch meh Infos, oder isch es no z früä ir Plaanig?
I hätt uf jedä Fall ou ärnschthaft Interässe, sofärn no irgendwiä zahlbar, legal und ordentlich 'offä'
![]() |
#4567 |
Projektleiter
|
Bi mer momentan no nid ganz sicher, und zwar in 2 Pünkt;
1) Kat. Da giits leider nid viel schlaus wo sich laht lah prüefe. Dä Teil wird vermuetlech nid ganz MKF-Konform ände. Wird e 100 oder 200 Zeller wärde. 2) Usfüehrig. Entweder ei fette Pott, oder dezänti 2x2 Rohr. Leider wär ds 2x2 meh en Showeffekt, will niemals 2 ESD's Platz finde, und ou wenig Sinn mache. Uf jede Fall wirds e Komplettahlag in Edelstahl ab Turbochnöi in 2.75 oder lieber 3". Ändet Finanziell bi max. 2500.-, wobii da scho dr Sportkat um die 500.- dervo usmacht. Laht sech natürlech mit gwüsse kompromisse ou billiger realisiere. Umbou brucht ca. 1 Wuche. So gsehts bim Jaco us: ![]() Am beschte schüsch mal ihn (Jaco) diräkt kontaktiere, är het e guete Draht i so Sache. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 |
Registrierter Benutzer
|
Hmm, 'nid ganz MKF-Konform' bringt aber au nix, mä sötts scho chönnä iiträge lah. Isch doch dä Sinn, dass mer für't MFK nöd muäs go schruubä...
2.75" isch für eusi Leischtigä ja eigentli ou gnuäg, wär für mich keis Problem. 2x2 find i jetz scho 'chli proll, muäs auso ou nöd sii... ![]() Dr Priis isch für ä kompletti Edelstahlahlag wohl OK, isch mer nachhär halt wider ![]() Isch das dr Priis für äs Einzelprojekt? Wänn ja, dürfts doch für 3..4 Supras sicher echli billiger wärde? ![]()
![]() |
#4569 |
Projektleiter
|
Naja, dr Plan wär die Komplettahlag mit em Seriekat go lah ihdstrage, und denn ir Praxis halt mit emene andere umefahre. Sött so zumindescht bi Kontrollene kei Problem gäh. Und uf d'MFK mues ma ja ou nid jede Monet
![]() ![]() Das da isch dr normali Priis ohni irgendwelchi Konditione - Aber wie gseit, dr Jaco het en guete Draht ![]() En Kolleg het dert mau en ESD für sin Pizzaschnitzer (Punto) lah mache. Isch damals uf rund 900.- cho, was ou absolut ok isch. So als Ahhaltspunkt für die Budgetbewusste ![]() Wenn sich würklech es paar finde mit de gliiche Vorstellige, müesst me das mal genauer ahluege. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4571 |
Registrierter Benutzer
|
sali zäme,
bin letschde herbst bi dä RSk gsi, muess säge die schaffed würkli suber dört. bin mer immer no am überlege öp i dört dä uspuff mache. än ESD fürd supra chostet dört glaubi öpe 890.- franke. was ich än super pries finde im verglich zum Rost-Remus. gruess Ralph
![]() |
#4572 |
Registrierter Benutzer
|
wow, ich bin echt erstuunt dass das möglich isch...
![]() wen jetzt e sammelbstellig z'stand chunt, ab wenn wird die in etwa laufe? will ich muen zur ziit extrem ufs geld luege... huere sch... wiehnachte.. ![]() naja aber es wär scho geil und vorallem würs was bringe und mer müesst sich nid gross demit verstecke bide kollege vom bund ![]() ich bin sehr interessiert, aber obi chan zuesege, weisse erst wenn en definitive priis staht.. ![]() thx und greetzzz andré
![]() |
#4573 |
Projektleiter
|
Also ich sött so bis späteschtens ändi März en Lösig dran ha
![]() Ich bezwiifle aber das mir viel wärde spare mit ere Sammelbstellig, will jedi Ahlag dert Handarbeit isch. Dahär chame niene würklich viel spare weme jetzt statt 1x 4x ds gliich muesse mache. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 |
Registrierter Benutzer
|
ja stimmt scho. ich hoffe dasi soviel chan uuftriibe. s'wer scho geil wemers chönt iiträge. ( die lösig mit 2x4 schruube passt mer au ganz gut
![]()
![]() |
#4575 |
Registrierter Benutzer
|
i gloube ou nid dasme gross chönt spare. i ha aber ou so öppis im sinn. wenn de machi aber e 2x2 esd komplettalag. + chunnt de äbe no grad zpassende heck derzue damit die 4 röhrli ou schön zur gältig chöme
![]() |
![]() |
![]() |