![]() |
|
|
#11 |
|
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Hallo zämä!
I be de neu Ha dänkt wenns do scho en schwiizerdütsche Fade (Thread) get, denn machi doch au do min 1. Itrag. Ha mi mega gfreut da Forum gfonde z ha met so vell Infos ond aktive Lüüt!Grüess usem schöne Aargau Luki |
|
|
|