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Projektleiter
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AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Chan sehr guet sii dass de Verbruch sinkt ja. Dür de "fählendi" Kat isch dr ganz Motor weniger drosslet und arbeitet effizientär. Aber grad so extrem sött me das nid merke..
En höchi Oktanzahl macht vorallem Sinn wenn höcheri Ladedrück fahrsch, oder en sehr höchi Kompression hesch, wies vorallem bi aktuelle, hochzüchtete Motörli dr Fall isch. Mit hochwärtigem Benzin, bzw höcherer Oktanzahl sinkt d'Gfahr vom Chlopfe (sälbschtzündig), was dr sicher Tod für d'Pleuel(lager) isch.. En Leischtigssteigerig dür en höcheri Oktanzahl isch i mine Ouge eher Ihbildig. Mich dünkt nur das mini Dame chli ruehiger louft mit 98er. Wäg mim Ladedruck fahr ich eigentlich nur no dieses da.. @Murten Siit er am Samstig ume? Hätt schüsch mau wieder en Abgastescht zum mache ![]() |
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#2 |
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Registrierter Benutzer
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AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Guete Morge!
Ähm ja, Samschti si mer ume... Mues a mire d ZKD mache...
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Ich gebe mich schnell mit dem Besten zufrieden (Sir Winston Churchill)
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#3 |
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Mr. TNT
Registriert seit: Jan 2003
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
Beiträge: 10.328
iTrader-Bewertung: (7)
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AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Guete morge mitenand!
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Gruss Bleifuss Supra-Klinik Old Lady: 376000 km geschlachtet, Motor lebt weiter..... Zweite Lady: 93000km, neue ZKD seit 22.5.10 |
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