![]() |
|
![]() |
#1 |
Registrierter Benutzer
|
A propos Klinik
Hoi Zäme
Han au emol wöle frooge wiä das mit dr Klinik funktionniert ? (Han scho äs mäil am MHCRUISER gschigkt, aber vilächt is nöd aacho ?) Mini hät es Loch im hintere Topf, tönt aber leider nöd lüüter, und het immer no schrägi Beine. Di hingerä. Brüchti eifach e mol än Tschegg-Öp (Service), da i si jo nonig lang fahre. Isch di Silbrig gsih am Träffe z'Murte. Würd mi fröie öppis z'ghöre ! Grüäss Christian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Da fallt mir au no ii : wenn i de i bitz meh wie 1 Jahr mues s'auto vorführe, setti ja d'original pipe und original uuspuff dranne haa -> dh downpipe + Axelpipe (das 90° stuck a dem e Bolze broche isch !?) müst i denn wieder haa...
Weiss nöd wie das ghandhabt wird, nimm ich die "alte" teili wieder mit negscht mal, oder....? Wär bime evtl wiiterverchauf sicher au "nützlich" d'originalteil chöne mitliefere ![]() Oder wenn ier i de Klinik quasi en MFK-vorführig-tauglichs "Supra-set" bereit händ, langet mier das susch au... Isch mer nume grad in sinn cho will ja de original-uuspuff au mues versaged werde, zum s'adapterstuck für de neui topf chöne aneschweisse...und da han i mir überleiht "hey was passiert denn mit em original-rohr...?" Weiss nöd ob de Prüfer de mobile penner-schlafplatz so toll findet wie ich ![]()
![]() |
#3 | |||
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge auersits:
Zitat:
![]() Zitat:
Zitat:
Übrigens: Wägem 6.10.2007 isch de guet, hett Öski gmeint.
![]() |
![]() |
#4 |
Registrierter Benutzer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
AW: A propos Klinik
Zitat:
Ja, tuet mer leid, has geschter am abe ersch gseh, z nächscht mau villech besser per PN! @ Aui Morgäzämä! |
|
![]() |
![]() |