![]() |
|
|
#11 |
|
Projektleiter
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Ciao Jan
Cool, dämfall het alles klappet geschter? Willkomme im Tachoseite-Club Kes problem us mir Sicht gsi geschter. Bi momentan er Diplomarbeit und sött eh nid grad dr ganz Tag verpenne.. ![]() |
|
|
|