![]() |
|
![]() |
#1 |
Super Moderator
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
finges no guet, wenn me d supra-klinik nid grad sofort fingt...
![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Registrierter Benutzer
|
das stimmt ou wider.
![]()
![]() |
#3 |
Registrierter Benutzer
|
Ich findes uf jede fall guet dases d'supra klinik git.
![]() es git halt eifach mensche, wo nur s'negative gsehnd, oder wend gseh... so wie euses liebe medium-7 ![]() tja und so lüt wends halt nid wahrha, dases i de hüttige gsellschaft no mensche git, wo hilfsbereit sind und ehrlich. es isch ja scho so, das mer nid dörf naiv sii, aber wenns ganze forum scho seit d'supra- klinik und ihri "doktore" seged guet... DEN HET MER DAS Z'GLAUBE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Super Moderator
|
Zitat:
![]() ![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
|
![]() |
![]() |