![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
pi-pa-pappi
|
ja das isch dr anger gsi ha scho wieder a angere
aber dä definitiv isch a orig hartge H23 mit ebe 186 ps louft wine sou u dä isch itz mis neue rennwägi jg 85 no ke kat gar nüt das louft u louft ebe wine sou ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgääähn
Wi gsehts jetz us mit dim Chüeler, gsehtme di jetz am samschtig z Murte?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Projektleiter
|
Das isch e luschtegi Gschicht
. Ha mit däm Fall geschter Abe fasch die ganzi Wärkstatt vo Toyota Burgdorf für rund e Stund chönne Beschäftige ![]() Mir hei fasch ihres ganze Lager a Chüelertechle düregmässe und teschtet. Jetzt hani mal e nöie druf, wo ufe erscht Blick e guete Ihdruck macht. Fakt isch, dass d'Original Supratechle nid passe (!). Bi däne chunnt dr unter Dichtigsring eifach öppe 4-5mm zwenig wiit abe. Bi hüüt mitere unterwägs. Hinech de mau luege, obs no immer ids Expansionsgfäs usedrückt het.. Cha das si, das dr Chüelertechel eh eihfluss uf e Temperaturahstieg het? Mi het dünkt, dass sie mit em alte Techel massiv länger gha het, bis sie isch warm gsi (bzw. ds wasser). Vorhär hani rund 8-10km müesse fahre, für warm ds wärde. Jetzt isch sie scho nach dr hälfti warm gsi, bi gliichem Fahrstil. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Zitat:
)Wägem warm wärdä, i weiss ja nid, aber Tempazeig isch bi mir nach 3km uf betribstemp. Wenn dä 10km ket würdi mau dr Termostat kontrolliere, hani bi mim Patrol gha, dä isch offe blibe ![]() PS: Gott soll mich strafen wenn ich falsch liege, aber: mi het das oscho dünkt nachdämi dr Techu mau gwächslet ha daser schneuer warm wird... Aber frag mi nid werum... Geändert von mhcruiser (07.10.2005 um 11:36 Uhr). |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Projektleiter
|
Zitat:
Macht ug jede Fall Spass zu fahre Anderi Frag, was si das für Fälge wo du druf hesch? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Das si RH AD-Cup, ziemlech biuig
aber die einzige woni i dene Dimensione ha gfunge womer einigermasse gfaue u woni cha uf d Supra tue u wo nid grad mehreri 1000.- choschte |
|
|
|