![]() |
|
![]() |
#1 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Ja, hano es paar Pizza...
![]() Bisch eigentlech wider mau z Murte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Projektleiter
|
Pizza tönt guet, gärn mit viel Chäs und scharf
![]() Nei seich, was wetsch no für die? We de mini Supra fertig isch, wirdi mit Sicherheit mau wieder ds Murte sii. Ha no ke Ahnig wenns sowiit isch. Momentan fählt gloubs no chli Lack.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Es Bier,
D pneu si eifach dunger, wüu dr dänu hetse letscht winter no bruucht, u jetz sisi düre... Chönnt dr aber vom Öski no grad nöii la druf tue wed wosch... Dini Lady isch gloub nächstens Fertig, aber zersch mueser bi mire ono e büle flicke ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Projektleiter
|
OK, es Bier liegt natürlech locker drin, chönne ou es paar meh wärde vo mir us
![]() I nime se natürlech gärn we das so isch! Wäg de Pneu; Wär ev. e Variante ja. Mues mal wieder es paar Lüüt drah erinnere, ihri Schulde mal äntlech ds zahle *nerv*. Schüscht wirds vor ändi Oktober nüüt mit Winterpneu.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Auso vo mir us chasch d Fäugä o so ha, aber denn mit de aute Pneu...
I ha nume dänkt, wüude ja eh nöii pneu muesch druf tue... ![]() PS: Priis isch je nach Reifemarke wod wetsch so zwüsche öppe 150.- bis 250.- / Pneu Geändert von mhcruiser (21.09.2005 um 14:36 Uhr). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
pi-pa-pappi
|
Zitat:
www.reifendirekt.ch vergiss das über ne bude pneus z choufe dert bechunsch se xxxxx mal billiger gloub mrs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Projektleiter
|
Mit Reifendirekt chasch denn ou böös id Schüssle griife. Ha bi mir letschte Bestellung fasch zwe Mönet gwartet, bis i ändläch bi nöi Bereift gsi. Und das ersch no obwohl i mi 2x bereit erklärt ha, e andere Pneu ds Wähle. Bir ursprüngleche Bstellig isch dr Status sogar "Ab Lager" gsi (!). Dert bstelli nid so schnäll es zwöits mal.. Zahle lieber chli mehr, derfür klappet alles..
Also das mit de Pizzas geit us mir Sicht natürlech in Ornig. Wäg de Pneu gibt dr no Bscheid.. Was si dert für Dimensione druf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Zitat:
isch dr biuigscht 109.80CHF dr tüürscht 256.70CHF, nid montiert, auso bschiistsechs nid viu ![]() Weiss ja nid wo du dini pneu normalerwis choufsch, oder wie du die vo hang montiersch, aber wed zumne Pneuhändler geisch mit pneu u är muesse numeno druftue, de chasch sichersi dass das die tüürschti montage aller Zeiten wird ![]() |
|
![]() |
![]() |