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#5 |
[NSH]Schlossgespenst
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@ suprafan: Jo schon, ist aber nicht gerade wenig... Also kannste ja mal bei gelegenheit anschauen. Eilt ja auch nicht. Machs wenne mal langeweile hast.
Danke schon mal im vorraus! ![]() Mal das wichtigste: SET: This Mode is used to set the desired boost pressure. The % set in this mode IS NOT the actual boost pressure. This feature controls the duty rate of the Valve Unit which controls the boost. - Raise the % to increase the boost, and lower % to decrase the boost. - 100 % setting will boost up to the turbochargers/wastegates Limit. - 0 % will boost the base stock. (stock boost). Hört sich für mich in den letzten beiden sätzen an, als würde man damit den Ladedruck einstellen? Aber % von was? Und man kann ja den richtigen boost in bar bei SET Gain einstellen... ![]() GAIN: This Mode ist use to adjust the boost consistency. - When boost spikes occours, lower the Gain value. - When the boost falls off at high rpm, or the boost increases as rpm increases, raise the Gain value. - Even if the SET boost is not changed, by increasing the GAIN value, it will increase the boost. Ja ne is klar, bei mir ist auch schon alles increased... ![]() START BOOST: This Mode is used to adjust the boost response. This feature basically adjusts when to start opening the Wastegate. - If the START Boost value is closer to the SET boost value, the spool up will be faster. - If it is too close to the SET boost, it will cause the boost to spike. Kann man sich ja grob hindichten, aber die feinheiten sinds ja gerade die es ausmachen... ![]()
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![]() ![]() Und siehe da, es gibt ein elftes Gebot: "Du sollst Deinen Wagen niemals in eine Werkstatt geben!" ----------------- NSH - NordSeeHorde ----------------- |
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