![]() |
![]() |
#10 | |
Mister Undercover
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Zitat:
![]() Also mit dä Alag bin ich absolut zfriede!! Sound und Durchzug isch TOP! Aber um ehrlich z'si sind d'Schweisnaht gar nöd suuber, also Mich persönlich stressts nöd, aber Min neue Metalschlosser ![]() ![]() Mir isch es ums Guetachte gange und dass ich ab Turbo durchgehend exakt dä glich Durchmässer han (bringt optimali Leistig), i mim Fall sinds 2 3/4".... 3" bruchts au gar nöd! Achja und so als Näbedinfo: Wo ich mini Supra zu RSK bracht han (mit komplett original Uspuffalag, also inkl Vorkat), han ich min Boostcontroller uf 0.8Bar igstellt gha.... wo ich d'Supra wieder abholt han, han ich mit em gliche Setting grad 1.2Bar gha, also 50% meh Druck. (Ich behaupte jetzt aber nöd, dass die Alag grad bi allne für 50% meh Ladedruck sorgt. Die meiste wüsseds ja: ich han en völlig andere Motor, Turbo, LLK usw.) Zur MFK: Bi dä MFK chan mer aber trotz Guetachte nöd mit dä komplette Alag uftauche! Legal a däre Alag isch NUR ESD also die 2 Schalldämpfer nachm Hauptkat (au da müends 2SD si, chamer a dä Typegenehmigung entneh). Es erfüllt zwar d'Abgasnorm und bi Polizeikotrolle gits kei Problem, aber für d'MFK dörf höchstens d'Alag ab Kat anderst si. |
|
![]() |
![]() |