Thema
:
der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Einzelnen Beitrag anzeigen
28.03.2012, 17:27
#
10063
RogerMKIV
Registrierter Benutzer
Registriert seit: Jan 2012
Ort: Rümlang, Schweiz
Beiträge: 368
iTrader-Bewertung: (
0
)
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Zitat:
Zitat von
Alonso
Es giit 2 Konstruktionsarte. Klassisch isch es Dampfrad im Prinzip es verstellbars Leck - oder anders gseit es Drosselventil. Isch e kackeifachi Konstruktion, chame eigentlich ou guet sälber boue. Oder eifach es T-Stück i Stürkreis verboue und dr zuesätzlech Abgang irgendwie "regelbar" offelah.
Ds Zwöite Prinzip isch mit ere Chugle und ere Fädere. Dr Vorteil isch hie, dass dr Regelkreis gschlosse bliebt und erscht ufmacht wenn dr Ladedruck d'Chugle mag wägschiebe. Dür das hesch e bessere Ladedruckufbou will ds Wastegate denn uf ei Schlag ufmacht - und nid langsam wie mit dr obe beschriebene Variante.
Chli usfüerlecher:
http://www.enginebasics.com/Advanced...ntrollers.html
I ha lang so eis verbout gha - und bi meh als ds friede gsi. Isch Chugel/Fädere Prinzip:
http://www.ebay.com/itm/Manual-Boost-Controller-MBC-W-Ceramic-Ball-Black-/310390535859?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories &hash=item4844b7b6b3&vxp=mtr
Ok tönt eigendli no guet... hedsch no eini umeligge
.
Oder chaschmer sege obi das irgendswo bstelle cha wo ned gad USA / China oder so?
__________________
Lieber Golf spielen als Golf fahren..
RogerMKIV
Öffentliches Profil ansehen
Mehr Beiträge von RogerMKIV finden