Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 14.01.2008, 20:12   #1
Jaco
Mister Undercover
 
Benutzerbild von Jaco
 
Registriert seit: Feb 2003
Ort: Lucerne
Beiträge: 1.994
iTrader-Bewertung: (2)
Jaco befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)

Zitat:
Zitat von Alonso Beitrag anzeigen
So gsehts bim Jaco us:

Am beschte schüsch mal ihn (Jaco) diräkt kontaktiere, är het e guete Draht i so Sache.
jup SO gsehts bim Jaco us (paar gnauri Bilder)

Also mit dä Alag bin ich absolut zfriede!! Sound und Durchzug isch TOP! Aber um ehrlich z'si sind d'Schweisnaht gar nöd suuber, also Mich persönlich stressts nöd, aber Min neue Metalschlosser
Mir isch es ums Guetachte gange und dass ich ab Turbo durchgehend exakt dä glich Durchmässer han (bringt optimali Leistig), i mim Fall sinds 2 3/4".... 3" bruchts au gar nöd!

Achja und so als Näbedinfo: Wo ich mini Supra zu RSK bracht han (mit komplett original Uspuffalag, also inkl Vorkat), han ich min Boostcontroller uf 0.8Bar igstellt gha.... wo ich d'Supra wieder abholt han, han ich mit em gliche Setting grad 1.2Bar gha, also 50% meh Druck. (Ich behaupte jetzt aber nöd, dass die Alag grad bi allne für 50% meh Ladedruck sorgt. Die meiste wüsseds ja: ich han en völlig andere Motor, Turbo, LLK usw.)

Zur MFK: Bi dä MFK chan mer aber trotz Guetachte nöd mit dä komplette Alag uftauche! Legal a däre Alag isch NUR ESD also die 2 Schalldämpfer nachm Hauptkat (au da müends 2SD si, chamer a dä Typegenehmigung entneh). Es erfüllt zwar d'Abgasnorm und bi Polizeikotrolle gits kei Problem, aber für d'MFK dörf höchstens d'Alag ab Kat anderst si.
Angehängte Grafiken
Dateityp: jpg DSC03010.JPG (96,9 KB, 14x aufgerufen)
Dateityp: jpg DSC03015.JPG (74,0 KB, 16x aufgerufen)
Dateityp: jpg DSC03016.JPG (80,4 KB, 17x aufgerufen)
__________________
Jaco ist offline   Mit Zitat antworten