03.05.2006, 14:12
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#11
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[NSH]Ehrenschweizer
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Ort: Im noch schöneren Frankenländle - dort wo andere Urlaub machen
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Zitat:
Zitat von Lucky Luke
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Währe nett,
wenn Du Uns auch mal erläutern könntest wie das IPM angeschlossen wird und wie die Lichtorgie zudeuten ist
Ich sehe keine prozentuelle Angabe 
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Anschluss ist easy, sind nur 4 Kabelchens. Sofern einer das Ding wirklich hat kann ich das hier posten, ansonsten isses ja nur vertane Zeit das rauszusuchen wenns eh keiner hat *G*
Geräteerklärung:
The HKS Injection Pulse Monitor, or IPM, is an electronic injector duty cycle monitor and display unit. When tuning a fuel system with an HKS Graphic Control Computer (GCC), VPC, F-CON, AIC III or Super AFR, the IPM is essential for determining the remaining fuel injector capacity. With the supplied wiring harness, the IPM plugs directly into any vehicle equipped with an HKS PFC F-CON (Programmed Fuel Computer) or can be wired directly into the stock ECU harness of any electronically fuel injected application. When used with the PFC F-CON, the IPM will show the difference between the factory specified pulse width vs. that of the HKS F-CON pulse width on its dual level LED display. When used with the stock ECU, two separate injector signals can be displayed on the dual level LED display, either two stock injector signals or one stock injector signal and one signal from an AIC injector. As the injector pulse is increased via fuel controllers, the IPM will display the new injector duty cycle in real-time. In addition to monitoring, the IPM incorporates an audible alarm that can be set to trigger when any pulse width from 50% to 95%, in 5% intervals, is reached.

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Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und
Angst hat es aufzuschließen. (Walter Röhrl)
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