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Alt 03.04.2007, 14:00   #1
Grizzly
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Beiträge: 4.891
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Grizzly wird schon bald berühmt werden
Benötige Einstellungen für E-Manage Ultimate

Hi,

wer kann mir mal schnell sagen wie ich das E-Manage Ultimate konfigurieren muss, damit es in der MKIII läuft ?

Gruß Grizzly
__________________
Motivation ist die Induktion zieladäquaten Verhaltens
Grizzly ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 03.04.2007, 17:40   #2
Lolek
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Ort: Zwischen Bonn und Köln (NRW)
Beiträge: 3.219
iTrader-Bewertung: (77)
Lolek befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: Benötige Einstellungen für E-Manage Ultimate

Schnell

jp1-6=open
jp 7-8= 1&2
jp10 = 1-2
jp11-12= open
jp13=open
jp 15=1&2
jp 17=1&2
jp19-20= 1&2

Ignition muss auf 1-1 stehen, DISTRIBUTER Type.
rpm an IGF
Knock 1 an KnK 1
CrankAngle an Ne
Cam Angle an G1 oder G2
Analog Voltage Input ist W/GY nicht W/G (Anleitung falsch)


remember to go into the set up screen and use engine code 6G72. set ignition and injectors to 3/3. remember to cut your injector signal wires and route them according to pge 15 group injection. when using the map sensor instead of the afm, remember once you unplug the afm no signal will be going to the ecu from the afm so you will need to cut the ks wire, tape up the part that goes to the afm as u will no longer use it and connect the purple wire (on pg12 install manual) to the ecu wire. your car will now be looking for info from the map sensor instead of the afm. be sure to use the output map adjustment instead of airflow adjustment map. once you get to the that map, set up your rpm load points and put 50 in all the boxes. now start your car it should start and rev. now you start correcting the # by going either up or down by 2's until your car starts idling clean and rev clean. if you are running factory injectors leave that map alone for now. u just want to get the car to idle and rev at first then u can start messing with the injector map to richen and lean accordingly. pm me when u get to this point and i will direct u further. remember to change your setting on your maps to greddy pressure sensor NOT karmon vortex.

Den Rest kann ich dir per eMail senden
__________________
__________________________________________________ _____________

Eine SUPRA ist erst dann schnell genug, wenn du Angst hast den Zündschlüssel umzudrehen.
__________________________________________________ ____
Lolek ist offline   Mit Zitat antworten
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