![]() |
|
![]() |
#1 |
Captain Slow
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
du chasch doch au ds serie-BOV offe betriibe oder? zmindescht temporär.
eifach d anschluss offelaa, wo normal an d' akkordeonschluch gaht. sollt ja dann genauso funktioniere wie e "normals" offenes BOV? ![]()
![]() |
#2 |
Registrierter Benutzer
|
@bleifuss: wie gseit, ich han 2 originali vorig. Sind nöd diä woni bim chauf drin gha han, sondern detig wo gönd.
Weiss nöd ob's nöd gseh häsch i miim post, oder ob eifach kei interesse häsch...aber ha denkt ich informier di nomal; aber chasch natürli gern di toyota-abzocker finanziell unterstütze ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Registrierter Benutzer
|
Jawohl, so wie bim alonso settis bi mir uusgseh, nume das halt links une ( wenn mer s'bild aalueget) d'pipe nöd würkli guet anepasst hät, drum hät mi brüedsch eis vo dene gummiteil vom 3000 rohr abenand gschnitte i de hoffnig er chengs benutze zum s'neue rohr passend anemeche.
Bilder chan i vo de arbet uus nöd ufelade, bzw han 2 bildli uf em Handy, aber 1. handy dehei vergässe hüt, 2. chan ich's nöd uf de compi überezieh da uf der arbet. Wirde am aabig chöne bilder poste. Hm was chent mer denn mache als lösig wäg em fehlende Blast-off Ventil ? Ich han zwar damals d'steelpipe inkl BOV aaschluss bstellt, aber isch scho 4 Monet gange bis es endlich aacho isch, und etz zruggschicke und en ersatz verlange...glaub nöd dass i da jemals öppis wür übercho ![]() Und ohni Turbo duur d'gägend fahre, bzw nöd abrupt abem gas...das tönt nöd so realistisch... Bzgl Tachosaite: chunt mer bitz vor als würed ier bitz en boge um das thema mache ? mues doch e lösig gäh für das problem.. ? es het doch e stell gha am unterbode womer es loch chent bohre und d'saite det durezieh, denn chrüüzt si d'downpipe nöm so nöch aaliegend dass es sie dureschmilzt .. ?
![]() |
#4 | |
Registrierter Benutzer
|
Zitat:
sorry, wäge tachosaite... nei, keis problem, chame sicher so mache. aber es gäb ebe ou die variante, wo der steeler gmacht hett mit verlängere und am ne andere ort dürezie, die verlängerig choschti gloub nid emau so viu... aber ig wüsst nid, wo das er die här hett....
![]() |
![]() |
#5 |
Registrierter Benutzer
|
D' Tachosite hani vo de Auto Meter AG (www.autometer.ch)in 8952 Schliere. Was i zahlt han weiss i grad nöd, isch keis vermöge gsi. Müesst mal diehei naluege.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Registrierter Benutzer
|
Zitat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Projektleiter
|
Hobbyschwitzer;
Das scho, aber ds Problem isch das ihm uf dr andere Siite dr Ahschluss fählt ![]() Dänu; Mit de normale Luutsprächer hani no ke Erfahrig vo Carpower. Ha afe 2 Subwoofer vo däne und diversi Ändstuefe verbout. Si allesammt i mine Ouge sehr guet für ihre Priis. Für min Ahsprüch meh als usreichend. Die da ir Ouktion sötte o mechanisch sehr guet passe. I ha bi mir es paar vo JBL drin, die sie aber massiv tiefer als die Seriedinger. Dahär hani no die ganzi Halterig müesse umboue für das sie passt hei. Diesi da si aber rächt flach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Captain Slow
|
Zitat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Projektleiter
|
I würd o säge, 30.- isch sicher e Versuech wärt. Uf em Niveau vo de Originaldinger wärdesi mindeschtens sii.
Jan; Was hets der de verhoue bir Tachoseite? Ds untere, churze Stück? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Registrierter Benutzer
|
hrm, also wenn i wüsst was es denn susch no für teil git, chent i villicht säge welles es isch
![]() prinzipiell han i gmeint es seg meh oder weniger 1 saite, wo halt mit eme isoliermaterial ummantled isch...de mikez und de Cruiser händs aber au gseh, villicht chöid sie e professionelleri uuskunft gäh ![]()
![]() |
#11 |
Projektleiter
|
Nei, si mehereri Teil.
Es het es churzes Stück (ca. 30cm) wo vom Getriebe übere Uspuff geit, und denn vo dert über es längers Stück bis zum Tacho ufe. Bi de AT's hets diräkt am Getriebe no es Winkelstück (wo sacktüür isch). Meischtens nimmts ds churze Stück. Ds Problem isch, dass d'Ahschlussflansche dert nur ihgschrupmpft si, u wes ds warm wird löst sech das. I has bi mir eifach mit ere Schluchschälle gsicheret, und uf dr andere Siite vom Uspuff fürezoge. Siit denn isch rueh |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
So jetz sit lieb zu nang süsch grännet zletscht no eis!
![]() ![]() ![]() Schöne abe zämä!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Morgen Gemeinde
![]()
![]() |
#15 |
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge
Alles fit und klar...?