![]() |
![]() |
#4861 |
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Ja, das isch eso. Aber was söus, löh mer se i ihrem Irrgloube, süsch wärde si no depressiv...
![]() Übrigens: guet isch Morge!
![]() |
#4863 |
Registrierter Benutzer
|
@ alle Deutschen: Falls ihr irgendwann einmal von dem Begriff "Kantönligeist" gehört habt, hier seht ihr in den letzten paar Beiträgen ein ausgezeichnetes Beispiel dafür, wie dieser "Kampf der Kantone" ausgeübt wird
![]() ![]() ![]() Auf in's Getümmel!.... Chamer ja nöd ernscht neh, sich welle druf z'einige welle, oder besser gseit ob überhaupt irgend en Dialekt de "bescht" isch ![]() ![]() ![]() Berntüütsch tönt eifach härzig, vor allem bi Fraue, di chönt i am liäbschte knuddle wenn i mit ne rede ![]() Aber mal ehrlich, gits irgend en nicht-Wallisser wo s'wallisserisch tüütsch über en längeri ziitperiode chan aalose ohni zwangsläufig irrsinnig z'werde und us de oohre aafaa blüetä ?
![]() |
#4864 |
Mister Undercover
|
was ich voll die härte find und mich jedesmal vergröle.... frög mal en basler was en biber isch!!!! zerst schnalleds es voll nöd und dän plötzlich: " aahh du meinsch ää biiiiiiiiibr"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4866 |
Mister Undercover
|
ich muess eifach jede basler damit plage... oder: "s'isch brudoll"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4867 | |
Registrierter Benutzer
|
guete morge auersits. findeni witzig...
Zitat:
![]() guet, bi de walliser gibi der rächt. ha mi aber chli dra gwöhnt, wüu mi scheff so eine isch...
![]() |
![]() |
#4868 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgäzämä!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4869 |
Super Moderator
|
moin moin,
da isch aber no was angers uf em biud wo mir gfaut ![]() ![]() ![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4870 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Stimmt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4871 |
Registrierter Benutzer
|
moin moin oder ein grüzi an euch;was für möglichkeiten gibt es damit man sich einen teil der irren überweisungskosten spart wenn man bei euch in der schwiz teile einkauft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4872 |
Captain Slow
|
Du meinsch nöd zufällig eine '72er TA22 mit Doppelvergaser und unter 100'000km? Oder doch die blaue Tonne?
![]()
![]() |
#4873 | ||
Super Moderator
|
Zitat:
![]() ... wüu, sones blaus fass suechi scho lang... ![]() ![]() ![]() Zitat:
![]() ![]() u när wär da no paypal, das isch gloub z günschtigschtä wenn mi fragsch.
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4874 |
Mister Undercover
|
sorry alles wasd willsch ABER das Fass isch unverchäuflich!! liebhaberstück vom conne und mir
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4875 | |
Super Moderator
|
Zitat:
![]() .... schicke dr grad ä PN mit dr liferadrässe ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |