![]() |
![]() |
#4607 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Mir geits o guet. Chli viu um t Ohre, aber was söus....
![]() |
#4610 | |
Mister Undercover
|
Zitat:
![]() Soso 27 Jährigs Biendli... leisch dine Biendli aber au frühe dini Lady i d'Händ!! Häsch so grosses Vertraue oder gahsch am stritt usm wäg?? hehehe naja bis zum nöxte Träffe gahts no es zitli.... evtl han ich dän au ä grossi überraschig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 |
DJURADJ
iTrader-Bewertung: (12)
![]() |
hallo
lukas mir gotz au guet... ![]() daniel han au viel umd ohre... han erst am 14. der mäntig akfange schaffe.. bin voll ikspannt worde. jaco... isch dini überraschig 55cm lang und 3.4kg schwer? ![]() gruess dusko |
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Jaco, s Bineli heisst so wüusi Sabine heisst.
u ja, si cha guet mit dr MKIII umga. Si isch mit Ihrem Outo pingeliger aus ig mit mim....
![]() |
#4613 | |
Mister Undercover
|
Zitat:
hehehe du weisch scho wasd machsch... aber idr langed pingelig alleige nöd immer ![]() ![]() @dusko hä? vowas redsch du?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4618 |
Registrierter Benutzer
|
Haha genau so isch es. Ich find die geilscht ziit am weekend isch de moment woni us de bude laufe am friitig aabig....sobald i am samstig uufwache erinnerets mi scho wieder das es glii mäntig isch
![]() @ Supraklinik-members: Interessiert sich jetzt öpper für de Apex uuspuff ? Han en (bzw de Alonso ![]() Mues säge, d'supra tönt eifach hammergeil so ohni Endtopf, nume schaad dass das nöd ganz legal isch ![]()