![]() |
![]() |
#4486 |
Registrierter Benutzer
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
@jan
schöns weihnachtsgschichtli hesch da verzellt ![]() ![]() aber da chunt mer ou grad eis i sinn, da isch glück u päch zwar öppe 50% - 50% gsi aber trotzdäm guet: i bi nachem schaffe mit dr fründing chli schnäu unterwägs, mir hei no abgmacht gha. auso düsi so mit ca. 140 über d'autobahn u genau im ne tunnel (isch dert churz uf 100km begränzt gsi) überholi en zivile...ha natürlich 140 dürezoge...guet....ufzmal merki im rückspiegel das mir es auto im immer gliiche abstand folgt. de bini stutzig worde u ha bi de schön uf 120 abe...dr ander wage isch de genau gliich nid verbii sondern het sich hinter mi gsetzt... dert hani gwüsst.....si bulle....mischt.....auso hani dänkt, i chönn se überlischte u bi ziemlich knapp bi mire usfahrt use ![]() ha fasch müesse lache, bi ja schliesslich vor ihne gsi *g* naja egal...ha den ufem pannestreiffe bir usfahrt ghalte. da chunt dr einti herr polizischt zu mim fänschter u seit i söll no chli wiiter füre fahre, dert heigs bessers liecht. ig scho "mischt..." lah ja ungärn ir nöchi vomne bull mini charre ah...dert hani no alli kats dusse gha.....item.... im bessere liecht chöme de beidi zivil-flic's ane u tüe mer zersch mau erklähre dasi zschnäll gfahre bi...hami de dumm gstellt u gseit i heig zschild nid gseh, aber äbe, het ja nüt gnützt ![]() naja, u de seit dr einti bull i söll doch mau d'motorhube uftue...denn hani no mis offne bov + hardpipe kit blitzblank poliert drin gha (mitlerwiile hani alles schwarz mat gsprützt) u so isch nat. die erschti frag gsi: "was isch das für nes rohr??" i ha de erklährt das z'orginal us weichplastik sig u sech tüeg usdehne u zämmezieh, das sig schädlich für dr motor! denn lueg dr bull sin kolleg ah, de hets gloub ou nid besser gwüsst...zeigt denn ufs bov u fragt: u das? ghört das derzue?" ig natürlich sofort: jaja, das ghört derzue, ohni dasi wiiters uf d'funktion vo däm teil igange wär. u so heisi mi de no belehrt über d'kosequänze vom schnäll fahre etc. hei no gseit dases aber e schön erhalteni supra seig, u si de abzoge!....phuuuu auso 50% päch wäg 1km drüber u 50% glück wüll die entweder en guete tag hei gha oder eifach nid gwüsst hei was es bov etc isch ![]() gruess adi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4488 |
Registrierter Benutzer
|
@Supramaniac: hehe ja da häsch sicher no glück gha dass di 2 ordnigshüäter nöd gwüst händ was das füres Rohr isch
![]() I bi hüt au grad blitz worde, hinder eme typ gfahre wo plötzli saumässig brämst uf eme schöne graade stuck, kei fussgänger, kei anderi autos, eifach so. Ha dänkt ja läck mich, was fahrsch da wiene schwöschter abe....und überholne...natürlich i dem moment woni a ihm verbii ziehne blitzs 3 mal, sone super high tech falle, gseht mer fasch nöd, und händs offebar hüt namitag uufgstellt.. Naja, bi wahrschinli so bitz über 60 gsi...aber i glaube da han i no chance d'buess aafechte, will de ander isch ja würkli z'langsam gsi, und ufem foti wird mer denn bestimmt gseh, dass ich de typ überholt han..naja mal luege.. @Bleifuss: wür ja gern d'Spannig mal mässe...müst für das aber ine garage ![]() dass es 20Ampere sicherige sii für d'schiibewüscher...hei das isch ja extrem...20 Ampere isch ja e gwalts stromstärchi...glaube miini Wäschmaschine lauft mit weniger ampere... @Supraklinik: i wür gern mal verbii cho....isch glaub gschiider ich mache de alt uuspuff wieder ane ![]() Dr öski hät ja gmeint er heb no e original topf. Und wäg de hardpipe chönt i au no bitz hilf bruuche, i cha sie nöd so optimal aamache, bzw es fehled mir schruube. Aber was eigentli am nötigschte wär, isch d'tachosaite. Ich han e kei möglichkeit das selber z'verbastle; Was meinid ier, dä samstig ?
![]() |
#4489 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Morge zäme!
@lukas85 Klar! Chunsch mau verbi! @Jan Auso am Samschtig simer sicher ume, aber wies dr Öski mitem Lift het weisi nid. Ä Uspuff ligt gloubi no ume.... Wägem Schibewüscher: Hesch ke Kolleg, wones Multimeter het? U hesch gwüsst, das dr Lüftermotor bis zu 35 Amper cha zie...?
![]() |
#4490 | |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Wi dr mikezz scho seit, meischtens, das heisst no nid immer
![]() Besser isch aube, schnäu d info düregä, de chöimeris sicher arrangschiere Zitat:
Das dini Wäschmaschine weniger Strom (Ampère [A]) bruucht isch sogar ziemlech wahrschindlech, aber da chunnt äbä no die hingerlischtigi Spannig (Volt [V]) iz Spiu, wüu d Leischtig berächnetsech us Spannig x Strom, das heisst im Outo bi 20 Ampère git das 240W (Watt = Leischtig), a dr Steckdose bi 230V u 1A hesch scho 230W. U när chunnt no nie ganzi sach mit AC und DC, sprich wächsustrom u gliichstrom, aber das isch eifach erklärt, wächsustrom hetme ar Steckdose, u wennme d sicherig usenimmt us eim gliich eis putzt, de hetme haut gliich strom gha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Für d spannig z mässä, muesch nid unbedingt id garasch, das geit o vorusse ![]() ![]() @all Guete Morge zämä! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4491 |
Registrierter Benutzer
|
guete morge
ja, meischtens isch nid immer. zum bischpiu hütt wird für meischtens si, morn isch nid immer, und derfür am friti und am samschti wider meischtens... oder so... ![]() und läck isch das fondü geschter fein gsi... da fröi ig mi ja grad richtig ufs ragglett morn...
![]() |
#4492 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
morn am Abe Raclette, Frittig am Mittag Raclette u de no am Samschtig Mittag Raclette....
![]()
![]() |
#4493 |
Registrierter Benutzer
|
Ha gmeint Spannig = Wiederstand x Stromstärchi (U = R x I) ?
Was mi halt verwunderet hät bi de starche stromstärchi bi de elektonik im Auto, isch dass e höchi stromstärchi gföhrlicher isch als e höchi spannig...sprich het lieber e stromschlag vonere leitig mit 10'000 Volt/0.1 Ampere als vo 200Volt/15Ampere.... ![]()
![]() |
#4494 |
Registrierter Benutzer
|
@mikezz:
oke denn luegi dass i mol chome wenn meistens isch, ned wenn nid immer esch.. ![]() @Full_Throttle: Richtig, U=R x I. Was de mhcruiser erklärt het esch: P=U*I in Formel-form. Zu dim Verglich: es stimmt, d Stromstärchi esch bem elektrische Schlag entscheidend, aber wie gross de Strom esch, bestemmt (U= R x I) ebe d Spannig und de Widerstand (Din Körper). Dorom esch en nidrigi Spannig ungföhrlecher als en höchi Spannig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4495 | |
|
Zitat:
U = R x I, richtig, das Stimmt ou vou u ganz, aber i dere gliichig hesch no niene d Leischtig dinne ![]() U das wägdä 10'000 Volt, hmmmm, i ha am liebschte 12Volt im outo, das isch absolut ungfährlech, wiso, das lehre mer de ir 3. Stung. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4497 |
Registrierter Benutzer
|
de chunnsch am beschte am samschti. denn isch meischtens und am meischte zyt...
![]() ![]()
![]() |
#4498 |
|
Morgezämä!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4499 |
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge
Um weli Zyt faht d Lektion 3 a?