![]() |
![]() |
#4111 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Aaaahhh, z 3000er Rohr....
Ohni BOV isch haut nid so gsung füre Turbo, ussert du würdisch nie Booste und nie abrubt abem Gas... Aber de gliich, wiso het de di chli brüetsch ds 3000er Rohr verschnitte??? (vo denä hättmer de süsch no es paar ![]() BTW I sägä äs isch links u schwarz! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4113 |
Registrierter Benutzer
|
Was hett de die Brüetsch dört verschnitte? das chame jo eifach usenäh, weme sone Steelpipe drituet?
![]() aso das isch effektiv der ersatz für nes pop off? Fotos?
Ich gebe mich schnell mit dem Besten zufrieden (Sir Winston Churchill) ![]() Geändert von mikezzz (25.10.2007 um 13:26 Uhr). Grund: Upps, z langsam gsi... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4114 |
Projektleiter
|
Hmm, es het ja no die chlini Pipe gäh wo ads 3000er geit, und dert hei die meischte dr Schluch verschnitte zum d'Übergangsstück ds mache. De sött das mit em BOV aber ja immerno gah..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4117 |
Registrierter Benutzer
|
vo der pipe... ha eigentlech ou de Jan gmeint gha...
![]() |
#4119 |
Registrierter Benutzer
|
tschuldigung.
![]()
![]() |
#4120 |
Registrierter Benutzer
|
Jawohl, so wie bim alonso settis bi mir uusgseh, nume das halt links une ( wenn mer s'bild aalueget) d'pipe nöd würkli guet anepasst hät, drum hät mi brüedsch eis vo dene gummiteil vom 3000 rohr abenand gschnitte i de hoffnig er chengs benutze zum s'neue rohr passend anemeche.
Bilder chan i vo de arbet uus nöd ufelade, bzw han 2 bildli uf em Handy, aber 1. handy dehei vergässe hüt, 2. chan ich's nöd uf de compi überezieh da uf der arbet. Wirde am aabig chöne bilder poste. Hm was chent mer denn mache als lösig wäg em fehlende Blast-off Ventil ? Ich han zwar damals d'steelpipe inkl BOV aaschluss bstellt, aber isch scho 4 Monet gange bis es endlich aacho isch, und etz zruggschicke und en ersatz verlange...glaub nöd dass i da jemals öppis wür übercho ![]() Und ohni Turbo duur d'gägend fahre, bzw nöd abrupt abem gas...das tönt nöd so realistisch... Bzgl Tachosaite: chunt mer bitz vor als würed ier bitz en boge um das thema mache ? mues doch e lösig gäh für das problem.. ? es het doch e stell gha am unterbode womer es loch chent bohre und d'saite det durezieh, denn chrüüzt si d'downpipe nöm so nöch aaliegend dass es sie dureschmilzt .. ?
![]() |
#4121 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
@Mike
hesch Du erfahrig mit denä Boxe? Wüu für 30 schtei bschteueni grad es paar. Daschmr eifacher aus bi Toyo überhoupt atslüte....
![]() |
#4122 |
Captain Slow
|
du chasch doch au ds serie-BOV offe betriibe oder? zmindescht temporär.
eifach d anschluss offelaa, wo normal an d' akkordeonschluch gaht. sollt ja dann genauso funktioniere wie e "normals" offenes BOV? ![]()
![]() |
#4123 |
Projektleiter
|
Hobbyschwitzer;
Das scho, aber ds Problem isch das ihm uf dr andere Siite dr Ahschluss fählt ![]() Dänu; Mit de normale Luutsprächer hani no ke Erfahrig vo Carpower. Ha afe 2 Subwoofer vo däne und diversi Ändstuefe verbout. Si allesammt i mine Ouge sehr guet für ihre Priis. Für min Ahsprüch meh als usreichend. Die da ir Ouktion sötte o mechanisch sehr guet passe. I ha bi mir es paar vo JBL drin, die sie aber massiv tiefer als die Seriedinger. Dahär hani no die ganzi Halterig müesse umboue für das sie passt hei. Diesi da si aber rächt flach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4124 |
Registrierter Benutzer
|
@bleifuss: wie gseit, ich han 2 originali vorig. Sind nöd diä woni bim chauf drin gha han, sondern detig wo gönd.
Weiss nöd ob's nöd gseh häsch i miim post, oder ob eifach kei interesse häsch...aber ha denkt ich informier di nomal; aber chasch natürli gern di toyota-abzocker finanziell unterstütze ![]() ![]()
![]() |
#4125 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
@Jan
Mou ig has gseh, bi grad chli im Züg hie ir Bude. Wenn se förig hesch u uf Murte chunsch: nimse mit. @Alonso De probiereni die mau, wes de nid sött ga si 30.- nid grad t Wäut u dr Jan bringt mr ja no Originali.