![]() |
![]() |
#4096 | |
Projektleiter
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Zitat:
De wärs OK weni öich am Samstig churz chäm cho beläschtige? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4097 |
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge
Klar doch, mir fröie üs immer, wenn öpper es paar Bier bringt... ![]()
![]() |
#4098 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Mike, hesch Du per zuefau no ä originale Lutsprächer für t fahrertüre?
Morge dir Seck. ![]()
![]() |
#4099 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgezämä!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4100 |
Registrierter Benutzer
|
So, itze mani offiziell nümm schaffe für hüt... ömu bis es zmittag git...
![]() |
#4101 |
Super Moderator
|
morgäääää!!!
i ha fröid! ![]() bi geschter vo ludwigsburg hei "gflogä" mit bis zu 247 kämha und ha ar stossstangä hinger keis einzigs ööutröpfli... ![]() ![]() das isch auso letscht mau ke diff ööu gsi, sondern äuä vor strass ufgläsä....
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4102 |
Projektleiter
|
Morge zäme.. Sehr guet
![]() Dänu; Welli grössi? Sis 10er (Bis ~Mitti 90er) oder 16er? 16er hätti no diverses ume ja, 10er gloubs grad nüüt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4103 | |
|
Zitat:
![]() BTW das mitem outo isch irgendwie nid so eifach, anschiinend hei die mit däm ghürate jetz wott sis nid gä... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4104 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
@Mike
Isch 10er.... Feb. 90 Ig frage mau bi Toyo wases choscht....
![]() |
#4105 |
Projektleiter
|
Dänu;
Das wird es halbs Vermöge sii ![]() Zum Bleistift: http://my.ricardo.ch/accdb/viewItem.asp?IDI=512430532 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4106 |
Registrierter Benutzer
|
ich han mir grad neui 10-er kauft - dh die beide originale wo etze drin sind chömed wieder use; jetzt han i ja gseh wie de Mike's iibaut hät
![]() Sind 2 x 10'er original, qualität tip top - vorherige Bsitzer isch de Alonso gsi. Priis: möh kei ahnig, es paar bier oder so... s'grössere problem wär d'frag, wie ich di chan liefere...schicke gaht relativ lang, und choscht wahrschinli meh als de gägewert vo de boxe isch... anderersiits fahr i au nöd uf Murte wäg es paar boxe I müsst zwar no d'steelpipe iibaue, aber da git's es problem: miin 16-jährige Brüder het endi summer e lehr als Mech bi Mazda aagfange, und woni mal z'aabig wieder mal dehei gsi bin, hät er gmeint er cheng das locker iibaue... Han gseit er söll mal luege, wär natürli cool wenn er das so "easy" chan inebaue. Tja, i siim jugendliche übermuet hät er denn aafa inebaue, und relativ schnell gmerkt dass es nöd sooo eifach isch wiener gmeint hät, will d'steelpipe schiinbar nöd uf stock supra passt, mer mues evtl mit Gummidichtige probiere d'pipe ine z'passe. Er hät denn d'orignalteil scho verschnitte gha won ich uf de parkplatz bin go nacheluege wie wiit er cho isch.... tja und jetzt han i e provisorisch iibauti Steelpipe, das Underdruckventil hämmer nöd chöne aaschlüsse will d'pipe kei öffnig defür hät ( was isch das überhaupt für es ventil..?) Aber was s'autofahre praktisch unmöglich macht im moment, isch de fakt dass d'pipe zwiit us em motorruum uselueget, und d'Huube nur mit gwalt chan zuedrucke, und denn gits en ca 2cm spalt uf de rächte siite zwüsched kotflügel und motorhuube ![]() D'originalteil han i natürli no, usser dass 2 Teil verschnitte sind, drum hämmer das nöd wieder chöne inemache... So, miini frag a dere stell wär: wenn ier mir chönd säge, ob das es problem isch oder nöd, ohni dem unterdruckventil ume z'fahre, denn wür i gern am samstig verbiiluege, villicht chöid ier mir ja hälfe mit de pipe... Denn chasch di original boxe gad haa Dänu. Evtl chönt mer sogar d'tachosaite flicke ?? Wär doch no easy so es mini supra-träffe bi de supraklinik ! dr alonso isch ja au det, und de Dänu han i au scho lang nüm gseh ![]()
![]() |
#4107 |
|
Sorry, stah grad chli ufem Schluuch, was hesch fürne Pipe iboue? u weles ungerdruckväntiu chasch jetz nüm aschliesse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4109 |
Registrierter Benutzer
|
Ahh, blow off ventil isches...
http://www.blauertacho.de/doc/bov/toyota-mk3/einbau_des_blow_off_ventils_bei_einem_toyota_supra _mk3_turbo.htm Uf bild 1 wär's de schluuch wo mit #2 beschriftet isch.
![]() |
#4110 |
Projektleiter
|
Dämfau hesch die grossi Pipe wo bis diräkt ad DK geit oder? Die het ke Abgang meh für ds SerieBOV, das stimmt. Wäre en gueti Glägeheit da öppis anders ds verboue
![]() Wär findets? ![]() |
![]() |
![]() |