![]() |
|
![]() |
#1 |
Super Moderator
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
guetä mänti morgä zämä...
au dr wäg i z büro u so wider gfungä?... ... guet, witermache! ![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Registrierter Benutzer
|
morge. nei, dä wäg hani hütt nid gfunde... bi fangs bis zur kafimaschine und i chäuer cho...
![]() |
#5 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Jawoll, wäg gfunge u e huufe Lüt scho verruckt gmacht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Registrierter Benutzer
|
büro? nenei, wärchstatt isch mir viu lieber
![]() han jez ou usegfunge werum mini uralte winterpnö so get si, das si dunlop sp wintersport m3.. die choschte momentan bi reifendirekt 230 stuz z stück ir stock-dimension... de dörfe die scho chle guet häbe, au im summer u wesi aut si ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Moderator
|
hehe... bim mikezzz heissts hüt... aamäudä... :P
... zum glück hani das dürä für das jahr... blibe ja nume no 96 tag... ![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Registrierter Benutzer
|
He leuts ich ha da mal e Frag! Bi minere Supra seg de ABS Sensor defekt (häd de Vorbesitzer gmeint) Weis öppert was so eine chostet und heden evtl. eine no an Lager...
Merci für eui uskunft
![]() |
#11 | |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Zitat:
ABS Sensor... Bisch de sicher dases dä isch? Immerhin gits da no so einiges wo em ABS chönnt Problem bereite. Vo wo bisch de? Villech würd ja mau e bsuech ir Klinik dinne lige. Süsch würdi mau empfälä ABS-Fählercode usläsä! (Es söugi schiins, nach unbestätigtä mäudige, lüt gä wo z Motorstüürgrät usläsä u när sägä es heigi ke Fähler usä gä!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Registrierter Benutzer
|
![]() Zitat:
Er isch au nonig i glöst wili erst im März nächstjahr mini Prüefig han. Aber ich wirds mal am koleg sege er sel mal uf das prüefe!! Merci villmal für de Tipp
![]() |
![]() |
#14 |
Registrierter Benutzer
|
Morge zäme! Het do öbber en Quelle för Bosch LSU 4.2 Lambda Sonde?
![]()
![]() |
#15 |
Projektleiter
|
Lukas;
z.B. da: http://wbo2.com/lsu/sensors.htm Oder o über jede gängig Outoteilihandel, ishc ja nume Bosch ![]() |
![]() |
![]() |