![]() |
![]() |
#3932 |
pi-pa-pappi
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
ahaaaaaaaaaaaaa ja so nach fasch 13 jahr i dem bisiness söt mes de scho öpe chöne lose
![]() merci merci das si als self tracks dert zum vorlose u im moment louft grad uf www.tranceradio.ch a mix vo mir ![]() so mues mau ga penne guet nacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#3935 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Hallo. Hinech öppe schnäu bim Öski mini Winterpnö drabrisse.
![]() |
#3936 | |
Registrierter Benutzer
|
Zitat:
Chan i verstoh, wiissi outi duet mer äifach bässer behandlä. Han ou e mol ä schöns Wisses gha. U de häsch no immer müässe dä ganz Plaschtig abmontierä vor im Winter... Christian |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3937 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgä!!!
Hey Christian, hesch mau am Rene aglüte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3938 |
Registrierter Benutzer
|
Klinik
Joo, hani. Aber er meint i müäs em s'outi ä par täg lo, im fau es brücht no teili z'bstäue.
Nur heisst das für mi; 2 mol mit 2ne outo uf Murte cho ... Do muäs i erscht emol luege wän das mögli wär. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3939 | |
Registrierter Benutzer
|
Zitat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3940 |
Registrierter Benutzer
|
Hoi Zäme.
Mini Meinig. Wer sini schöni Supra im Winter fahrt isch en Grüüsel! Hei das sind so schöni Auto. Da muess mer eifacht riiesig Sorg ha. Ich fahre mini Supra nid mal bi Räge. Je weniger Dräck und je weniger putze umso länger bliibt sie schön. Im Vögi sini Supra isch mega. @vögi Wird sicher geil am Samschtig. Eusi schöne 2 Ladys in Safewil!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3941 |
Registrierter Benutzer
|
Cha no öper 4 Supra original Räder bruuche?
Sind dOrginal Fälge vo dä Supra 87er. Pneu sind 2x 80% und 2x60% Profiltiefi. 16" 225er Falken Sommerpneu ;-) Sind abmontiert sit 2 Mönet. Chönnt mer praktisch am Samschtig oder Sunntig (40 Johr Toyota Safewil) bi mir abhole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3942 |
Registrierter Benutzer
|
das tenk ich au da werd hammer
wer weis felech chöme jo no me fom forum ????????? oni langs diskutire bis morn wöse mir au me @Aargovia denke da chond guet ![]() http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb068&pp=ZN |
![]() |
![]() |
![]() |
#3943 |
Projektleiter
|
Es Auto isch und bliebt für mich en Gebruchsgägestand. Weme guet derzue luegt isch ou Chli Wasser und Schnee kes Problem. Isch zumindescht nid schädlecher als es Auto Monatelang nid ds bewege..
Grad d'Supra macht im Winter extrem Spass ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3944 |
Registrierter Benutzer
|
das esch eso . weni eini ht zom ruesch jo , aber secher nit mit tere wo ir of dene fötelis gsend min DODGE macht au schpas em wenter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3945 | |
Registrierter Benutzer
|
Winter Auti ?
Zitat:
Und choschte düe diä öppe glichvil wiä en Satz Reifä für d'Supra ! Da chasch au emol es Schneemädli mitneh ! ![]() |
|
![]() |
![]() |