Toyota Supra - Forum  

Zurück   Toyota Supra - Forum > Handel > Biete
Registrieren Hilfe Benutzerliste Kalender Suchen Heutige Beiträge Alle Foren als gelesen markieren

Themen-Optionen Ansicht
Alt 01.12.2010, 10:34   #16
mk3 wien
Registrierter Benutzer

iTrader-Bewertung: (31)
mk3 wien befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: Tauschgeschäft: USDM <-> EU

Zitat:
Zitat von bitsnake Beitrag anzeigen
gebrauchte Body Teile rüberschicken lohnt IMHO nicht. Da kannste dann auch gleich neue nehmen, die Fracht kostet ca. nochmal so viel wie das Teil. Wenn ich mit Kaminari zurande gekommen bin meld ich mich, du hast mir zwar schinmal geschrieben aber sag mir nochmal welche Teile denn genau in Frage kämen. Bräucht ich für die Frachtebrechnung.
hab da eher ein problem mitn anpassen.........bin ja über 8cm an den backen breiter ; und hab noch niemand der dann anpassen könnte........ möglicherweise will der tom auch noch eine ; dem geht wie mir der tank der unten rausguckt schwer am A.........muss mal nachfragen .........preis ist eh noch keiner bekannt oder?
mk3 wien ist offline  
Alt 01.12.2010, 12:29   #17
zwischengaschri
Registrierter Benutzer

Benutzerbild von zwischengaschri

iTrader-Bewertung: (21)
zwischengaschri befindet sich auf einem aufstrebenden Ast

sicher hast du jemand....nur kann man sowas nicht für nen apfel und ein ei machen!
Zitat:
Zitat von mk3 wien Beitrag anzeigen
hab da eher ein problem mitn anpassen.........bin ja über 8cm an den backen breiter ; und hab noch niemand der dann anpassen könnte........ möglicherweise will der tom auch noch eine ; dem geht wie mir der tank der unten rausguckt schwer am A.........muss mal nachfragen .........preis ist eh noch keiner bekannt oder?
zwischengaschri ist offline  
Alt 01.12.2010, 14:05   #18
supra2jz
Registrierter Benutzer

iTrader-Bewertung: (0)
supra2jz befindet sich auf einem aufstrebenden Ast

Zitat:
Hi Derek,

if these mirrors are in good condition i would like to have them. I´m sure we can find a set of black EURO mirrors, at the moment i have only red ones in my own stock.

I just have one special wish in addition (will pay for that of course or lower freight or whatever): I´m looking for a USDM switch for the rear window heating.

Best regards

John
Hello John,

The mirrors are in good condition they just need new paint, however there are no chips, or cracks. Mirrors function as they should.For your request for a USDM rear window heating switch that isn't a problem, do you need the pre89 or the 89+ switch? I assume you would call it prefacelift or facelift. Let me know. Also how hard would it be to find a set of black folding mirrors in lhd?
supra2jz ist offline  
Alt 01.12.2010, 15:31   #19
bitsnake
Registrierter Benutzer

iTrader-Bewertung: (98)
bitsnake wird schon bald berühmt werden bitsnake wird schon bald berühmt werden

the switch is needed for 89+ facelift, the one with all black face. the pre-facelift ones AFAIK have some silver printing on it.

It´s not that hard to get the mirrors in black. Let me get a pair, then we can make the change. I can send with FEDEX and they can also pickup the box to germany. Than you have no freight cost and no paperwork. Is that enough to get the switch ?

@All: Wenn jemand einen Satz schwarze Spiegel loswerden will, möge er sich bitte melden und mir nen Preis schicken.
Alt 01.12.2010, 15:35   #20
mk3 wien
Registrierter Benutzer

Zitat:
the switch is needed for 89+ facelift, the one with all black face. the pre-facelift ones AFAIK have some silver printing on it.

It´s not that hard to get the mirrors in black. Let me get a pair, then we can make the change. I can send with FEDEX and they can also pickup the box to germany. Than you have no freight cost and no paperwork. Is that enough to get the switch ?

@All: Wenn jemand einen Satz schwarze Spiegel loswerden will, möge er sich bitte melden und mir nen Preis schicken.
hi john kannst meine haben............wir verrechnen dann mit der kaminari !
mk3 wien ist offline  
Alt 01.12.2010, 15:44   #21
mk3 wien
Registrierter Benutzer

Zitat:
hi john kannst meine haben............wir verrechnen dann mit der kaminari !
sind schwarz 202, aber das weis Derek bereits.......und das auf der beifahrerseite der lack etwas ab is.
mk3 wien ist offline  
Alt 01.12.2010, 15:53   #22
mk3 wien
Registrierter Benutzer

Zitat:
sind schwarz 202, aber das weis Derek bereits.......und das auf der beifahrerseite der lack etwas ab is.
frag mal Derek ob er noch die Europa KZ mulde mit den nebellichtern möchte......könnte dann auch zu dir hochgehen.
mk3 wien ist offline  
Alt 01.12.2010, 16:18   #23
bitsnake
Registrierter Benutzer

Hi Derek,

so i can get mirrors in black 202 from mk3_wien, with some small paint chips in the right one. Do you need pictures ? And he asked if you also want to have the rear moulding for the license plate with rear fog light. Then he will send me all this stuff.
Alt 01.12.2010, 16:29   #24
supra2jz
Registrierter Benutzer

Zitat:
Hi Derek,

so i can get mirrors in black 202 from mk3_wien, with some small paint chips in the right one. Do you need pictures ? And he asked if you also want to have the rear moulding for the license plate with rear fog light. Then he will send me all this stuff.
Yes please I would like pictures. I will see about getting that switch for you, it won't be hard, ill let you know when I get one in my posession. Ill pack it in the same box as the mirrors when we do the trade. I am curious about the rear fog lamp panel how much extra would that be?
supra2jz ist offline  
Alt 01.12.2010, 16:44   #25
mk3 wien
Registrierter Benutzer

Zitat:
Zitat von supra2jz Beitrag anzeigen
Yes please I would like pictures. I will see about getting that switch for you, it won't be hard, ill let you know when I get one in my posession. Ill pack it in the same box as the mirrors when we do the trade. I am curious about the rear fog lamp panel how much extra would that be?
hallo Derek ; du kannst auch unbeschädigte Europa hecklichter dazu haben....als tausch gegen ne us garnitur oder vielleicht braucht john noch was an Us teilen ........; ist ganz egal wir verrechnen uns das schon mach dir da keinen kopf.
mk3 wien ist offline  
Alt 01.12.2010, 16:52   #26
bitsnake
Registrierter Benutzer

there´s also a set of EU spec back lights, the rear center makes no sense without lights. if you are interested lets change it for a set of USDM backlights + center panel. This is somewhat sought-after here. But it will blow-up the package reasonable, so i´m fine if we stay with the mirrors.
Alt 01.12.2010, 17:17   #27
gitplayer
Registrierter Benutzer

Benutzerbild von gitplayer

iTrader-Bewertung: (23)
gitplayer wird schon bald berühmt werden gitplayer wird schon bald berühmt werden

Unsere EU Rückleuchten sind die gleichen, wie die PreFacelift in USA. Die haben dort im Zuge des Facelifts neue bekommen, wir nicht.

Zitat:
Zitat von George Orwell
“There are some ideas so absurd that only an intellectual could believe them.”
gitplayer ist offline  
Alt 01.12.2010, 17:41   #28
bitsnake
Registrierter Benutzer

ah ok, i didn´t know that. EUSPEC is the same backlight as USDM Pre-facelift
Alt 03.12.2010, 06:16   #29
supra2jz
Registrierter Benutzer

I spoke to a friend of mine today he says he has a 89+ rear defroster switch, i will pick it up from him when he gets back in town. Do you have pictures of the folding mirrors?
supra2jz ist offline  
Alt 03.12.2010, 08:16   #30
bitsnake
Registrierter Benutzer

Hi Derek,

pics will be sent tomorrow, mirrors are in the workshop in austria. then parts will be send to me with some other stuff. You can send me the target adress via pm, i´ll check best way for shipping.

Best regards

John