![]() |
|
![]() |
#1 |
Super Moderator
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
morgä....
![]()
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Bismer nümme möi. Sicher dr Ofe use.
![]() |
#4 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgäzämä!
Nöie Mäntig nöis Glück! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Registrierter Benutzer
|
Morgens
So, fröie mir üs doch uf 2 churzi Wuchene....
![]() |
#6 |
Super Moderator
|
moin moin...
ha iz dänkt mir chömä geschter nid zämä oder? dänu u ig hei das mit em programm greglet.... süsch hani nüt nöis gseh uf dr klinik sitä...
"Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse, aber nicht für jedermanns Gier" Mahatma Gandhi (1869-1948) Never mean you know it better than the natives. (Kofi Annan 2007 SEF Thun) Alle Menschen werden als unbezahlbares Unikat geboren, viele jedoch sterben als billige Kopie... ![]() Qualität wird nicht ermessen, Qualität wird hergestellt -mhcruiser & HöfiX par nobile fratrum -per aspera ad astra |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Morge!
Auso mire Meinig nach, müesst its ändlech dr Öski 2 oder 3 Sache reglä... Zum bischpiu dr PP.... Ig tue mis aktuell haute, bi im Französische Forum guet drinne :-)))
![]() |
#10 |
Registrierter Benutzer
|
Guete Morge auersits. No drü Tag bis längs Weekend... Juhuu...
![]() |
#11 |
Man nannte Ihn "Die Haube"!
|
Morgä!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Registrierter Benutzer
|
Abgseh vom arbetsvolume isch das voll di entspannt Wuche...De Chef isch chrank, sowie 3 mitarbeiter im Team...gähn chum mir so alleige vor bim schaffe
![]() Chas nöd erwarte endli wieder mal meh wie 2 täg frei z'haa !
![]() |
#13 |
Registrierter Benutzer
|
Hehe, ha Morn praktisch scho Wucheändi
![]() Bi Morn fürs Gschäft unterwägs, am Morge in Pfäffikon (SZ) und am Nomi in Ramosch (GR). Arbeitsufwand jewiils öppe 1 Stund - Wartigsvertrag sei Dank ![]() Nähr am Donnstig nur 2 Lektione Schuel ![]()
![]() |
#14 |
Registrierter Benutzer
|
tönt ömu no friedlech... fasch aus würdsch der ganz tag nume umeplöischle...
![]() |
#15 | |
Registrierter Benutzer
|
Oha uf Pfäffike SZ gasch ? bin in Wilen SZ (knapp 5km vo pfäffike) uufgwachse. wänn chunsch denn am aabig wieder us em bündnerland zrugg ? mer chent susch uf höchi züri eis go zieh, git also au Calanda da
![]() Villicht chemt de Steeler au no verbii, mir schaffed nämli nöd eso wiit vonenand entfernt, und au gad a de ost-west transit-achse, sprich es wär kein umweg vo diinere reiseroute. Zitat:
![]() ![]() ![]() Ich wünscht ich chent umeplöischle...nume hämmer da kei Heinzelmännli wo über nacht miini Arbet erlediget... Da fallt mir no ii, de cheibe Prüefer ufem Strassi isch scho en rächte Pinsel...machemer e churzi rundfahrt, bzw er fahrt....meint er nume so, also er seg scho Supras gfahre die seged viel giftiger im 2.te gang...sauhund druckt mer d'lady us de chelti use im 2. gang uf 6000U/min, und stellt nachedane de Motor sofort ab. Aber vorher no dumm tue wäge de Downpipe...jäääh saucheib ! Find i überhaupt nöd luschtig, ich gibe immer acht, motor zersch warm z'mache bevor i bitz stoffe, und lahne de motor brav uslaufe vor em abstelle...chan doch ned sii dass de typ a de MFK soo umgaht mit de autos... ![]()
![]() |