![]() |
![]() |
#1 |
Super Moderator
|
Neues Zuhause
Hab heute die neue Wohnung übernommen, wo ich mit meiner Freundin zusammen ziehen werde.
![]() Jetzt müssen nächste woche nur noch paar Löcher gestopft und paar Wände gestrichen werden, dann können wir rein... ![]() wollt ich halt nur loswerden hier... @Bleifuss: Jetzt wohn ich dann auch in Kerzers... und nicht mehr in Beverly Hills von Kerzers.... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
Tja Phippu, mit der roten Supra haste ja das richtige Eintrittsticket
![]() Bin heute Abend noch schnell bei Öski. Wann ist Einweihung???
![]() |
#4 | |
Registrierter Benutzer
|
Du wohnst in Kerzers?????
![]() Das is ja nur n Katzensprung (mit ner Supra ![]() ...und gratuliere zur neuen Wohnung ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Moderator
|
@Daniel L.:
![]() @Daniel: hab ich mir au schon überlegt, ne reichtige party, und dann renovieren... ![]() @Skaarj: ha ni dänk scho lang gwüsst, dass du nid so wiit wäg wohnsch ![]() ![]() @BAD: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Registrierter Benutzer
|
Was? Wie? Wo? Wechlche Supra? Du hattest äähm hast ne Supra?
![]() Ne keine scheise, ich würds mir nie wagen ne Supra zu klauen, anzufassen oder puttzumachen, oder was auch immer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mr. TNT
Ort: Kerzers (Schweiz), neben mhcruiser (sie nannten Ihn "Haube") und HöfiX
iTrader-Bewertung: (7)
![]() |
@Phippu
Die unger dr Outobahn hani no nid gseh... u die bim Yogurt-Tuning o nid.... ![]() @Skaarj Ha dr scho lang gseit, chönsch ja mau cho luege! I tue däich immer ts Bärn Zylinderchöpf revidiere.... Ha grad mi eiget gmacht u dr nächscht isch scho ufem Wärchbank.... Mir si ts Cherzers öppe 4 Suprafahrer wo nang immer gseh, bim mech stöh ir Regu fasch 8 Supras ume mängisch....
![]() |
#13 | |
Super Moderator
|
Zitat:
ps: uses schwiizerdütsch verstöh ja immer no es paar us em grosse nachbarkanton im norde, i gloube mir müesse no chli urchiger wärde ![]() |
|
![]() |
![]() |