Hast du nen originalen oder nen Nachbau erwischt?
Die Fakes funktionieren sehr oft nicht.
current working setup is as follows:
Red wire - +B (black w/red stripe wire on ECU connector)
Black wire - Ground (anywhere to the chassis)
Yellow wire - IGF (Turquoise w/black stripe wire on ECU connector)
Green wire - NE (Blue wire on ECU connector)
White wire - E-Brake (white wire coming from E-Brake light switch)
von
hier
Dort heißts, die 7m-gte Setups funktionieren nicht, er hat die 3s-gte Variante gewählt.
In einem anderen Beitrag steht, dass die Beschreibung und das Bild voneinander abweichen beim gelben und grünen Kabel.
Grün zu NE und gelb zu IGF ist die korrekte Variante.
EDIT: und noch etwas interessantes passend dazu gefunden:
If you put the yellow on the igt instead of igf it works better because the igf is the signal that the igniter sends back to the ecu. The igt sends signal to the igniter. That is the one you want to hook too. That is how I had mine.