Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 13.04.2012, 15:53   #10
Navis
Registrierter Benutzer
 
Registriert seit: Nov 2011
Beiträge: 104
iTrader-Bewertung: (1)
Navis befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: 2jz-ge mehr rausholen

300 PS sind möglich.

Aber nicht billig/einfach:



Engine:
- Toda ø 87 mm forged pistons
- JUN camshafts, 272º duration, 10.8 mm lift
- JUN titanium valve retainers
- JUN valve springs
- Tomei valve lifters
- Toyota 2JZ-GE cylinder head
- Fully balanced bottom end
- Ported and polished head
- Bored and honed 2JZ engine block
- HKS slide cam pulleys
- TRD timing belt
- YSR original 6-throttle intake conversion
- YSR custom intake plenum
- YSR custom airbox
- Apex Power intake
- YSR custom airbox piping
- YSR original exhaust manifold
- HKS front pipe
- Apex Hybrid Megaphone Evolution exhaust system
- YSR oil catch tank
- YSR power steering tank
- Trust oil cooler kit
- Perma Cool power steering cooler
- TRD oil filler cap
- TRD radiator cap
- Splitfire Twincore ignition cables
- TRD iridium spark plugs (Denso)
- Splitfire grounding kit
- I’MEC carbon look head covers
- Optima Yellow-top battery
- Trust e-Manage ECU


Hier der ganze Artikel.

http://speedhunters.com/archive/2009...-na-supra.aspx
Navis ist offline   Mit Zitat antworten