Den alten SP61 gibt es nicht
mehr!
Der neue hat kleiners Verdichterrad ist moderner soll früher kommen und net viel weniger leisten, gibts deswegen in 4 Klassen!
Zitat:
SP says:
"Customers have turned in dyno sheets of 450-500+whp @ 18psi on pump gas on the older design SP61GT!!! This turbo is easily efficient up to and beyond 30psi. We are very excited to see the results from the ALL NEW Precision CEA Billet line-up!! "
Precision Turbo says:
Exclusive CEA (Competition Engineered Aerodynamics) compressor wheel machined from a 2618-aluminum forging
Higher efficiency and faster transient response for maximum power and performance
Available with either a Hydrodynamic 360� thrust bearing system, or an air-cooled, dual ceramic ball-bearing center housing rotating assembly (CHRA)
|
Obs stimmt kann ich euch sagen wenn meiner da ist und wie er dann läuft.....
Und ich hab ihn nicht direckt über SP gekauft da die einfach nur spinnen!
Wenn das jetzt alles mit dem Verkäufer hinhaut werd ich euch gerne dann die Kontaktdaten auch geben...