Zitat:
Zitat von Alonso
Namitag zäme
Höfi;
Nüm lang :-P
Was mi fasch meh stört isch dä teil mit de "Vergünschtigunge". Nach däre ihre Logik zahleni füre Aygo när genau glich viel wie für ne normali Dräckschleudere mit ere viel schlächtere Effiziänzklass. U das nume will är Älter als 3 Jahr isch. Da fählts mit ändgültig a Verständniss...
|

Ja wes so wiiter goht, de hanis au gseh vo de Bärner. Zürcher sind mer eh sympathischer, minetwege au Aargauer

.
Jap, das hani au gläse, nach 3 Johr super Stürvorteil für din Kategorie-A Wage, zahlsch nähr wider vollgas die normali Stür

! I meine bimene Aygo gohts vll no, da de nid so schwär isch aber en Honda Insight oder Prius wiegt schnäll au mol 1,8t = 600.- ufwärts! I dänke das wo du meinsch isch, wöu dine vo Dütschland chunnt bzw. dert iglösst esch und de bi üs wötsch ilöse gheie si dä automatisch i di gröbst Kategorie und DU muesch IHNE das bewiise, dass dä "ökologisch" esch. I meine, me cha dene ja grad no alli Arbeit überneh und dene go s'Arsch abputze. Ich säg nur F***EN! Ich setz mich für das Referendum ih, au weni de vll einisch nüm im Kt. Bern wohne - ich finds eifach en Frächheit.