Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 24.12.2007, 11:25   #4512
Full_Throttle
Registrierter Benutzer

Benutzerbild von Full_Throttle

iTrader-Bewertung: (0)
Full_Throttle befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)

Morge zäme !

Sehr schön, nüme lang schaffe und denn gits scho wieder 2 freii täg

@ NAchtmahr: Willkomme Du Walissr !

@ Züri/Haube: Es isch wie en traum, d'gschwindigkeit wird wieder aazeigt ! Ich bin mir scho gar nöme gwöhnt, uf de Tacho z'luege hehe.
Han im Nachhinein festgstellt dass i uf de Autobahn meischtens mit 130 - 145 unterwesg gsi bin (3000 - 3200 U/min) also gar nöd mal so schlächt iigschetzt, d'gschwindigkeit !

D'schiibewüscher gönd au immer no, obwohl de eint nöme so schöne suuber macht wie vorher, aber das schaffi scho mit bitz aa- und abschruube und teschte

Ich han s'gfühl ich heb voll de Luxusschlitte jetzt, sogar d'heizig funktioniert s'erscht mal sit i s'auto han ! wenn i chalt iistelle, chunt tatsächlich chalti luft ! En traum

Und de Propfe womer de Öski het inetue würkt ja wunder haha, s'gas isch gad viel sensibler irgendswie, und d'Lady lauft besser.

Alles in allem, wieder einmal meh bin i absolut zfriede mit de Supraklinik, ich wüsst nöd was i ohni eu wür mache ! obwohl's guet 150km distanz isch, chunts mer immer no einiges günschtiger als wenn i mit all dene "Sörgeli" müst ine Toyota-garage *schauder*

@Lukas: Cool gsi dass cho bisch ! Immer schön e neus Supra-mitglied känne z'lerna ! Und bis zum negschte Supra-träffe häsch denn sicher au scho es paar "upgrades" a diinere Dame dra

@ Bleifuss: Ich hoffe du bisch nöd z'hert drunder cho bi de Fründin