@Supramaniac: hehe ja da häsch sicher no glück gha dass di 2 ordnigshüäter nöd gwüst händ was das füres Rohr isch
I bi hüt au grad blitz worde, hinder eme typ gfahre wo plötzli saumässig brämst uf eme schöne graade stuck, kei fussgänger, kei anderi autos, eifach so. Ha dänkt ja läck mich, was fahrsch da wiene schwöschter abe....und überholne...natürlich i dem moment woni a ihm verbii ziehne blitzs 3 mal, sone super high tech falle, gseht mer fasch nöd, und händs offebar hüt namitag uufgstellt..
Naja, bi wahrschinli so bitz über 60 gsi...aber i glaube da han i no chance d'buess aafechte, will de ander isch ja würkli z'langsam gsi, und ufem foti wird mer denn bestimmt gseh, dass ich de typ überholt han..naja mal luege..
@Bleifuss: wür ja gern d'Spannig mal mässe...müst für das aber ine garage

dass es 20Ampere sicherige sii für d'schiibewüscher...hei das isch ja extrem...20 Ampere isch ja e gwalts stromstärchi...glaube miini Wäschmaschine lauft mit weniger ampere...
@Supraklinik: i wür gern mal verbii cho....isch glaub gschiider ich mache de alt uuspuff wieder ane

Dr öski hät ja gmeint er heb no e original topf. Und wäg de hardpipe chönt i au no bitz hilf bruuche, i cha sie nöd so optimal aamache, bzw es fehled mir schruube.
Aber was eigentli am nötigschte wär, isch d'tachosaite. Ich han e kei möglichkeit das selber z'verbastle;
Was meinid ier, dä samstig ?