Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 25.10.2007, 14:15   #4120
Full_Throttle
Registrierter Benutzer

Benutzerbild von Full_Throttle

iTrader-Bewertung: (0)
Full_Throttle befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)

Jawohl, so wie bim alonso settis bi mir uusgseh, nume das halt links une ( wenn mer s'bild aalueget) d'pipe nöd würkli guet anepasst hät, drum hät mi brüedsch eis vo dene gummiteil vom 3000 rohr abenand gschnitte i de hoffnig er chengs benutze zum s'neue rohr passend anemeche.

Bilder chan i vo de arbet uus nöd ufelade, bzw han 2 bildli uf em Handy, aber 1. handy dehei vergässe hüt, 2. chan ich's nöd uf de compi überezieh da uf der arbet.

Wirde am aabig chöne bilder poste.

Hm was chent mer denn mache als lösig wäg em fehlende Blast-off Ventil ? Ich han zwar damals d'steelpipe inkl BOV aaschluss bstellt, aber isch scho 4 Monet gange bis es endlich aacho isch, und etz zruggschicke und en ersatz verlange...glaub nöd dass i da jemals öppis wür übercho
Und ohni Turbo duur d'gägend fahre, bzw nöd abrupt abem gas...das tönt nöd so realistisch...

Bzgl Tachosaite: chunt mer bitz vor als würed ier bitz en boge um das thema mache ? mues doch e lösig gäh für das problem.. ? es het doch e stell gha am unterbode womer es loch chent bohre und d'saite det durezieh, denn chrüüzt si d'downpipe nöm so nöch aaliegend dass es sie dureschmilzt .. ?