Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 23.10.2007, 16:49   #4
Full_Throttle
Registrierter Benutzer
 
Benutzerbild von Full_Throttle
 
Registriert seit: Mar 2007
Ort: Zürich/Schweiz
Beiträge: 308
iTrader-Bewertung: (0)
Full_Throttle befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)

Hoi zäme !!

Bin sit geschter wieder am schaffe, ha 2 wuche ferie gha....und hei das schiist mi ja eis aa, unglaublich wie schnell mer sich as ferieläbe gwöhnt...

Bin ca 2700km gfahre, eimal bitz Öl müse nachefülle, und susch keinerlei problem uufträte; de Uuspuff dröhnt friedlich vor sich hii. ..

Uf de Düütsche autobahne han i au festgstellt, dass so ab ca 160 (ohni Tempomat chan ich's nöd soo gnau säge) de Turbolader nomal einiges besser zieht als vorher ( vor de Downpipe) - chan das sii dass es wäg de voluminösere downpipe sich chan uf de spritverbruuch uuswürke ??? Han fascht e ganzi tankfüllig weniger bruucht für beid strecke als letscht mal im Mai....bin ca gliichschnell unterwegs gsi, allerdings han i nume normals bleifrei tankt; z'dütschand gits ja oft nume bleifrei 92, 100 Oktan oder diesel...und bi 40 cent pro liter priisunterschied zwüsched 92 und 100 Oktan, isch es nöd schwer gfalle, s'92'er z'tanke

Aber ich het scho dänkt dass 92 Oktan weniger wiit langed als 95, 98 oder 100...bin also eher positiv überascht, und mir überleiht ob das ächt so isch, will d'Supra ja doch zum ältere ise ghört, und 1989 hät's glaub no kei bleifrei 95 bzw 98 gha: cha das sii dass BF98 für eusi Autos gar nüt bringt ? (so wie V-power offebar au nix bringt)
__________________
Full_Throttle ist offline   Mit Zitat antworten