Haha ja würkli...so im Nachhinein hett i am liebschte diä uussag uufgnoh...will woni damals verbii bin und gfröget han wie's uusgseht...also für diä vorstellig vom Garagist het mer ihn chöne für en Oscar nominiere..."Ja Herr Werder, es gseht ganz schlächt uus....*stirnrunzel* *kopfschüttelnd* dä Motor mues komplet revidierd werde."
WAS ?!?
"Ja d'Kurbelwelle mues au use...also ich persönlich wür mir das guet überlegge ob sich's lohnt z'repariere.."
Gott sei Dank han i mi nöd vollquatsche loh hehe
Im moment han i eifach keis Radio drin...s'alte wo drin gsi isch hät mi soo ufgregt....han's usegrisse und vome Berg gschmisse (ok han's ime Karton verstaut, aber vom Berg schmeisse tönt no guet oder ?

)
Aber s'geili isch halt dass es ja en Verstärcher hät under em Biifahrer sitz, und diä Kabel sind quer dur's auto zoge und ersetzed die meischte originalkabel (sowiit ich das chan beurteile). Und selbstverständlich passed d'aaschlüss vom neue Audiogrät absolut nöd uf di bestehende aaschlüss im Auto...
Und so en Soundinstallateur wo grad 200m vo mir entfernt siis gschäft hät, will 800 stutz, nume für de iibau (!!!!!) ; ich gib ihm d'boxe und d'aalag woni will drin haa und er will 800stutz für's inebaue...unglaublich...
Drum fahri im moment mit "natursound"....da fallt mer ii, was isch die eifachschti ( und nöd all zu tüüri) lösig für en fettere Sound bim Auto/Uuspuff ?