Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 07.10.2005, 10:32   #1142
mhcruiser
Man nannte Ihn "Die Haube"!

Benutzerbild von mhcruiser

iTrader-Bewertung: (0)
mhcruiser ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Zitat:
Zitat von Alonso
Mir hei fasch ihres ganze Lager a Chüelertechle düregmässe und teschtet. Jetzt hani mal e nöie druf, wo ufe erscht Blick e guete Ihdruck macht. Fakt isch, dass d'Original Supratechle nid passe (!). Bi däne chunnt dr unter Dichtigsring eifach öppe 4-5mm zwenig wiit abe.

Cha das si, das dr Chüelertechel eh eihfluss uf e Temperaturahstieg het? Mi het dünkt, dass sie mit em alte Techel massiv länger gha het, bis sie isch warm gsi (bzw. ds wasser). Vorhär hani rund 8-10km müesse fahre, für warm ds wärde. Jetzt isch sie scho nach dr hälfti warm gsi, bi gliichem Fahrstil.
Hei de die ir Toyo garage nid gwüsst dases 2 Verschideni Bouforme het gä..? (Dr Rene hätt de süsch beid a Lager )

Wägem warm wärdä, i weiss ja nid, aber Tempazeig isch bi mir nach 3km uf betribstemp. Wenn dä 10km ket würdi mau dr Termostat kontrolliere, hani bi mim Patrol gha, dä isch offe blibe

PS: Gott soll mich strafen wenn ich falsch liege, aber: mi het das oscho dünkt nachdämi dr Techu mau gwächslet ha daser schneuer warm wird... Aber frag mi nid werum...

www.supra-klinik.ch

HöfiX & mhcruiser par nobile fratrum

Geändert von mhcruiser (07.10.2005 um 10:36 Uhr).
mhcruiser ist offline   Mit Zitat antworten