![]() |
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
guete Morge :)
|
Morge die Herrä:dd:
|
Morge!
|
Morge zäme ;)
Hui hei mir hüüt es tolls Klima ir Bude :D 95% vor Belegschaft schiine arg verkatert :D |
guetä morgä!
es git nüd schöners als bi -11grad am morgä ga schaffä :heule: |
Geschter Raclette... hüt Raclettte.... morn Raclette.....
|
So also was ich bis jetzt niena gseh ha isch mis gliebt wallisertitsch..naja vili bini ja eu dr einziga??? Also mal Salü zämu ier Wildu Supra Fahrer...Hehe ioch ha dischi Wucha mal Bekannschaft mim Bleifuss Gmacht wenn er zu isch ind Garage cho ischund ja da hani de eu so erwähnt das ich 2 supra han...en blaue 89 mit 150 000 km und en wissa 88 249500km. beidi sind Targa modelli und hend handschaltig...dr blau hed eu lkima und läder dri...
Ja z problrm an dennu beidi isch...dr wissa faht mit ca 2000 u/min afa chlepfu...(chleffle) und ja dr balu brüchti nur en niwi zkd...aber leider hani geschter gmerkt das dr zk.zvil unebuheite hed wahni de nu eina müess organisiere... ja nu eppis uber mich ich bi 18..und dr Supra isch eifach mina troim...und alli wah sägund mit 18 en 3 liter turbo chunnt nid güet...hed biz falsch bi mier chunnt das güet...mim 3 liter bmw vom papa isch eu nix passiert..in der garage miteme Jaguar eu nid...und soo witer.... |
Morge dir Seck!
@Nachtmahr Sälü! Schön heschdi scho agmäudet! Dr Zylinderchopf chasch problemlos hoble! O wede 0,5 mm wäg hätsch, isch das no kes Problem! |
Guete Morge auersits. Si hoffentlech a däm 24igschte aui fit und zwäg...?!
@lukas: isch cool gsi, bisch verbi cho. hoffe, dass der wind nümm so fescht het ineblaase @full throttle: und wie geits em tacho und de schibewüscher? @Nachtmahr: Härzlech willkomme bi üs verruckte... Ja, Supra isch haut scho e tröim... und hüere güet... ;-) |
Gratuliere zu Dim 500ertschte Bitrag Züri:bleifuss:
|
Guete Vor-Katermorge allersiits ;)
|
Morge zäme !
Sehr schön, nüme lang schaffe und denn gits scho wieder 2 freii täg :bleifuss: @ NAchtmahr: Willkomme Du Walissr ! @ Züri/Haube: Es isch wie en traum, d'gschwindigkeit wird wieder aazeigt ! Ich bin mir scho gar nöme gwöhnt, uf de Tacho z'luege hehe. Han im Nachhinein festgstellt dass i uf de Autobahn meischtens mit 130 - 145 unterwesg gsi bin (3000 - 3200 U/min) :hph: also gar nöd mal so schlächt iigschetzt, d'gschwindigkeit ! D'schiibewüscher gönd au immer no, obwohl de eint nöme so schöne suuber macht wie vorher, aber das schaffi scho mit bitz aa- und abschruube und teschte :) Ich han s'gfühl ich heb voll de Luxusschlitte jetzt, sogar d'heizig funktioniert s'erscht mal sit i s'auto han ! wenn i chalt iistelle, chunt tatsächlich chalti luft ! En traum :) Und de Propfe womer de Öski het inetue würkt ja wunder haha, s'gas isch gad viel sensibler irgendswie, und d'Lady lauft besser. Alles in allem, wieder einmal meh bin i absolut zfriede mit de Supraklinik, ich wüsst nöd was i ohni eu wür mache !:) obwohl's guet 150km distanz isch, chunts mer immer no einiges günschtiger als wenn i mit all dene "Sörgeli" müst ine Toyota-garage *schauder* @Lukas: Cool gsi dass cho bisch ! Immer schön e neus Supra-mitglied känne z'lerna ! Und bis zum negschte Supra-träffe häsch denn sicher au scho es paar "upgrades" a diinere Dame dra :engel2: @ Bleifuss: Ich hoffe du bisch nöd z'hert drunder cho bi de Fründin :loveyou: |
@Jan
nenei, das hetsech bis am Aabe ume erlediget gha. @Klinik Scheisse, immer no Öutropfe...., aber nume no weni. Schiint so, aus wäri dr Öuchüeler ono grad zur Emma... hani de nie Rueh vor däne Schissöutropfe? T Rohr schiine guet ts si.... So i klinke mi its us, ga de Nami no churzchurz it Klinik. Häppy Kadaver aune, oderso... |
@mikezzz: het mi au gfröit =) de wind het nume no rächts chli blose. Det esch jetz aber au rueh. Esch wie neu :D
@jan & alli andere wo det gsi send: het mi au gfreut ech kenne z'lehre, chome gärn mau weder verbii, au weni nüt z repariere ha ;) ond wenn's öbis z repariere get mäldi mi sowieso für uf d wartelischte.. S Chüelsystem hani höt au entlöftet, het ca. en Liter Froschtschutz welle ha. Nachere Rundi fahre esch emmerno alles ruhig gsi (kes blubbere) und s Expansionsgfäss het au ned meh drenn gha wie vorhär ond scho gar ned usedrökkt. hoffe mol dass das so blibt.... I rächne mitem Schlimmscht ond hoffe s bescht, de chami nüt öberrasche. Ha no gseh dass d Temperatur seehr schlichend stigt (bis normal, ned höcher), ond de Idruck gha si gieng sogar weder abe, weni bärg ab fahre, evtl. muesi de Thermostat wächsle, das hani scho mol gha bem 4-Runner, het Wunder gwörkt. |
|
lukas;
Allerdings, mak Thermostat und Chüelerdeckel wächsle chan wunder würke, und choschtet praktisch nüüt (nach Suprabudget gseh). |
de werdi das wohl mol mache müesse, ond wenns nüt nötzt so schadets bestemmt ned. aber i glaub de etd (ersatzteildienscht) het etz scho zue. mol alüüte :)
Edit: Die händ scho frei :) Esch bstellt per Mail. Be gspannt öbs öbis änderet wenns denn verbaut esch.. |
hehe danke danke und merci ver die willkommunsgriess..
@ bleifuss naja het gheisse er heg 0,65 mm...nja...weisch mer gli eine wo mer das fascht gratis macht?? bi ja arme Lehrling...gwäsche wer der chopf und Ventil ishc au scho es neus drin... |
@Nachtmahr
Eine wo was genau fasch Gratis macht? Dr Chopf hoble? Morge zäme |
Guete Morge mitenander
So, hett mi s Büro wider... Darklord, isch aber nid dini, oder? |
Neinei, so n Kwatsch mach i doch nöd. Zuedem träit miini Lady immer Schwarz...
Isch wohl keinä vom Forum gsii :mnih: |
Isch mer ebe gsi.... tja, vilech der Wanom... wobi äuä doch nid... isch ja e junge Fahrer gsi
|
Vilech het ja dr Wanom ä Jungbrunne gfunge?
Züri, hinech ou zum Öski? Du arme cheib schaffisch ou? |
äuä nid, wüu mi däddy hett geburtstag. und der öski isch äuä de o schnäu dört...
|
I däm fau äuä ersch spät. mir hei ja klar abgmacht, dasmer dä Motor am Donnschtig abe usenäh.
Da erfahrtme ume Sache.... |
Ich bi au am schaffe....ja guet jetz bin i grad dehei, han denkt ich mach es stündli mittagsschlaf, bin eso müed hüt...dänn gaht's mit frisches chraft an Namittag :rolleyes:
|
Ha übere Mittag hurti Nockewäuene ine Supra-Chopf iboue. So hani wenigschtens öppis sinnvous gmacht bis its hütt...
|
gilt thermostat und chüelerdeckel wächsle ou scho als sinnvoll? :) sösch hani nämlech höt no nüt sennvolls gmacht, de muesi nomol dehender ond öbis zerlege ;)
|
Das isch sogar öppis sehr sinnvous:huepf:
Ig nime hinech sinnvouerwis no schnäu ä 7MGTE use.... |
Ich finds top dases na lüüt git wo so sinnvolli und wichtigi ufgabe wahrnehmed. :D:D:D:D:D:D:D:D
|
Gäu, mir hei ume eine überzügt, si früsch prüefti Lady ts rettä.
Halleluja u schöne Schruberabe mitenang. T Klinik het ts tüe. |
Morge mitenang.
|
Guete Morge dir Wahnsinnige... Ja, isch e gmüetleche vorabe ir Klinik gsi... und o när isch o no gmüetlech worde...
|
Bi üs ou, mir si när no i Bäre äs Bierli ga näh. Mau luege, obi eine finge womer dr Chopf hoblet hüt.
|
guetä morgä alli fit?
hinech isch fondue-abä:huepf::top::beten::love::bleifuss: |
Jep!
Hinech isch Zylinderchopfzämebouabe:huepf: |
o schön :top:
de viel vergnüegä |
Danke. O dä wird ume louffe.
|
sali zäme. huere strengi arbetswuche gsi.... *schnauf* zum glück isch weekend.... :D
|
Morge zäme!:asia:
|
Morgähn! :winky:
|
Morge. Aus fit u zwäg? Hä, der letscht haub Arbeitstag das Jahr...
|
Heiter no lang gmacht am Samschtig Züri?:fahrn:
|
Gfrörni
|
MORGE MITENAND,
WÜNSCHE ALLNE E GUETS NEUS JOHR,UND ALLES GUETI,GSUNDHEIT,UND VIEL GLÜCK. MFG KUSI |
da schlüss ich mich mal ah und wünsch au allne es guets neus. uf das es immer schöns wetter git! :D
|
Mir Schwyzer sind scho geili Saue, immer spitz uf alli Frauä, im Hodä abä söll er gah, und dä Zipfel stiiga lah!
|
looooooooooooooooooooooool
|
Häppi Niu ier... aus guete
Zitat:
|
Schad akzeptiert aubes niemer, wemä seit, mir gö its hei...
|
Alnu es neus güets niws jahr und viil Gsundheit und das alles...bi da immer biz hinena dri...tja was chamu schribbu...hittu gits biz arbeit an minum wiessu supra...mal lüegu wie lang das wer dehiner sii....
LG nachtmahr |
ono im nachhinein as guets neus
für au ha mega termine u bi drum so weni da.tschultigkeit:weird: |
Morge dir Seck. Wiukommä im nöiä Jahr!
|
Huere viu los gsi hie geschter....
Morge zäme!:huepf: Nume no hütt schaffe, när hani 1,5 Wuche Ferie u ga uf Ägypte mi Ranze it Sunne ga hänke! |
morgä zämä
wünschä allnä ä wunderschönä tag |
Sälü! Louft eigentlech Dini Supra scho ume?
|
moin
nei bi leider mangels zit u lift no nid drzue cho:heul2: |
Guete Mittag.
So, no hütt schaffe när 4 Wuche fürs Vaterland opfere... und das wäge däm huere WEF... da dräi ig düre... |
Sooo, no 3 stung unes paar Minute schaffe, när gani scho fasch idi warmi sunne....
@mataugring das chas gä. nid locker la! |
guete tag,
geil,ha jetzt 12tag ferie,das no vom 07,hani entlich zyt,zum die sparcos ine baue, werde mi melde bi dir alonso,bis bald gruess a ali küsu |
Morge zäme. U ig bi i 24 stung im Flüger adi warmi Sunne:hph:
U t tswitschere hingerem Armaturebrätt isch o wäg, sitti di nöi Tachosaite drine ha:top: |
n'abig zäme *g*
mir brennt scho lang e frag uf de zunge wo evtl eine vo eu chönt beantworte:D also: gits irgend ei uuspuffahlag vomer ide schwiiz iitreit bechunt? ich mein jetzt nid nur remus endtöpf sondern richtigi ahlage... ich denkes ja mal nid aber viellicht het ja eine vo eu nüme so ganz di original drunder? so. ich muen jetzt schlafe *g* guet nacht mitenand! greetzzz André |
André;
Das giits scho, mou. Zum Bleistift da: http://www.r-s-k-tech.ch/index2.htm Usfüehrig, Optik und Klang nach Wunsch. Je nach "Wunsch" ou MFK-Touglech. Isch denn eifach nüm ganz ir Priisklass vomene Remus - defür diräkt vo vorn bis hinder erhältlich ;) |
Sammelbschtellig?!?
|
Also ich für mi Teil ha das Projekt scho gstartet ;)
|
Cool. Häsch meh Infos, oder isch es no z früä ir Plaanig?
I hätt uf jedä Fall ou ärnschthaft Interässe, sofärn no irgendwiä zahlbar, legal und ordentlich 'offä' |
Bi mer momentan no nid ganz sicher, und zwar in 2 Pünkt;
1) Kat. Da giits leider nid viel schlaus wo sich laht lah prüefe. Dä Teil wird vermuetlech nid ganz MKF-Konform ände. Wird e 100 oder 200 Zeller wärde. 2) Usfüehrig. Entweder ei fette Pott, oder dezänti 2x2 Rohr. Leider wär ds 2x2 meh en Showeffekt, will niemals 2 ESD's Platz finde, und ou wenig Sinn mache. Uf jede Fall wirds e Komplettahlag in Edelstahl ab Turbochnöi in 2.75 oder lieber 3". Ändet Finanziell bi max. 2500.-, wobii da scho dr Sportkat um die 500.- dervo usmacht. Laht sech natürlech mit gwüsse kompromisse ou billiger realisiere. Umbou brucht ca. 1 Wuche. So gsehts bim Jaco us: ![]() Am beschte schüsch mal ihn (Jaco) diräkt kontaktiere, är het e guete Draht i so Sache. |
Hmm, 'nid ganz MKF-Konform' bringt aber au nix, mä sötts scho chönnä iiträge lah. Isch doch dä Sinn, dass mer für't MFK nöd muäs go schruubä...
2.75" isch für eusi Leischtigä ja eigentli ou gnuäg, wär für mich keis Problem. 2x2 find i jetz scho 'chli proll, muäs auso ou nöd sii... :D Dr Priis isch für ä kompletti Edelstahlahlag wohl OK, isch mer nachhär halt wider :nomoney: Isch das dr Priis für äs Einzelprojekt? Wänn ja, dürfts doch für 3..4 Supras sicher echli billiger wärde? :form: |
Naja, dr Plan wär die Komplettahlag mit em Seriekat go lah ihdstrage, und denn ir Praxis halt mit emene andere umefahre. Sött so zumindescht bi Kontrollene kei Problem gäh. Und uf d'MFK mues ma ja ou nid jede Monet ;) 2 x 4 Schrube löse und ahzieh pro 2 Jahr nimi no in chouf ;)
Das da isch dr normali Priis ohni irgendwelchi Konditione - Aber wie gseit, dr Jaco het en guete Draht ;) En Kolleg het dert mau en ESD für sin Pizzaschnitzer (Punto) lah mache. Isch damals uf rund 900.- cho, was ou absolut ok isch. So als Ahhaltspunkt für die Budgetbewusste ;) Wenn sich würklech es paar finde mit de gliiche Vorstellige, müesst me das mal genauer ahluege. |
Hoi Zäme
I wäri au no interessiert, aber i han alt kai Turbo (!?) und sueche werklich "Budget". Han au do scho mol wöle aafrooge ! Has aber wider vergässe. :hmmm: Gruäss Christian |
sali zäme,
bin letschde herbst bi dä RSk gsi, muess säge die schaffed würkli suber dört. bin mer immer no am überlege öp i dört dä uspuff mache. än ESD fürd supra chostet dört glaubi öpe 890.- franke. was ich än super pries finde im verglich zum Rost-Remus. gruess Ralph |
wow, ich bin echt erstuunt dass das möglich isch... :boah:
wen jetzt e sammelbstellig z'stand chunt, ab wenn wird die in etwa laufe? will ich muen zur ziit extrem ufs geld luege... huere sch... wiehnachte.. :weird: naja aber es wär scho geil und vorallem würs was bringe und mer müesst sich nid gross demit verstecke bide kollege vom bund :engel2: ich bin sehr interessiert, aber obi chan zuesege, weisse erst wenn en definitive priis staht.. :bleifuss: thx und greetzzz andré |
Also ich sött so bis späteschtens ändi März en Lösig dran ha ;)
Ich bezwiifle aber das mir viel wärde spare mit ere Sammelbstellig, will jedi Ahlag dert Handarbeit isch. Dahär chame niene würklich viel spare weme jetzt statt 1x 4x ds gliich muesse mache. |
ja stimmt scho. ich hoffe dasi soviel chan uuftriibe. s'wer scho geil wemers chönt iiträge. ( die lösig mit 2x4 schruube passt mer au ganz gut :D) und sust wüssets ja für spöter was sie müend zämeschweisse *lol*
|
i gloube ou nid dasme gross chönt spare. i ha aber ou so öppis im sinn. wenn de machi aber e 2x2 esd komplettalag. + chunnt de äbe no grad zpassende heck derzue damit die 4 röhrli ou schön zur gältig chöme ;)
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 00:58 Uhr. |
|