![]() |
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Ah okay, isches wenigschtens ohni (diräkti) Folgeschäde bliebe?
De het me de uf dr Tour spektakuläreri Variantene ghört, vo platztem Chüeler, Dampfwolke etc.. :) |
Guet, e Dampfwolke heigs scho gä, hani ghöre säge...
|
I gloube i bi eifach ds wiit vorn gfahre, da het me vo so Sache nid viel mitübercho ;)
I bi uf jede Fall positiv überrascht gsi vo mir Supra. Die erschti grossi Fahrt ohni Zicke überstande; öl nie über 110°C und s'Wasser immer schön im untere Drittel. Nume d'Kupplig het no immer wenig Sympathiepunkt chönne mache. Ahfahre am Bärg macht ja nid würklech Spass.. |
Ja, das isch müehsam. Ig liebe mi Outomat... isch haut vilech nid ganz s gliche bim umeröschte, aber trotzdäm...
|
Dräcks Sunnebrand xD!
Joa, s'heifahre isch gmüetlich gsi. Chum Verkehr und das mit dr neue Westumfahrig isch ächt e gmüetlichi Sach! Bi glaubs no nie so schnäll vo Chur dihei gsi, ohni jemols annähernd mit Blitzergschwindigkeit zfahre ^^. Mir händs ganz gmüetlich gnoh :). Ja ich bin denne grad 1 Auto hinter em Bleifuess gsi und isch also nöd so extrem gsi wi zum Teil verzellt xD. Han nur gseh, das es liechts Rauch/Dampfwölkli vor Motorhube här chunnt, bir nöchste Kurve ischer nachane usegfahre und han eifach e nassi Motorhube gseh. Mir sind nachane halt wiiter hölzt, meh hani nöd gseh. |
Höfi;
Hmm, was hesch du so uf dim Tacho gha? Nach mir simer eigentlich so konstant mit +20 unterwägs gsi.. ;) |
Zitat:
I de 100er und 80er Zonene hets grad mitem GPS überigstumme, dorum hani mi au nöd bemerkbar gmacht, als mis Navi stationäri Blitzer gmältet het ^^. |
Oh, de muesi dringendscht mau mi Tacho nöi justiere :(
Und sorry für die langsami Heimfahrt i däm Fall :) |
TIPTOP !! :shootme:
|
Zitat:
|
Das hoffeni doch ;)
Ha scho gmerkt das mi Tacho chli groszügig isch, aber grad mit soviel Abwichig hätti doch nid grächnet :( |
Isch doch glich. Git chli meh Reserve...
:heule: |
Zitat:
:heule: |
Isch drum eine vom Sunnti morge, wo der Dusko de Chüeh nochegsecklet isch, wo si über d Wiise gloffe... Denn hett der Onkel Jens gmeint, die schliichi sich de a für sech z räche... Und wo s Argument mit de Glogge isch cho hett er gmeint, die tüege se dänk hebe... uf das abe hei mer fasch nümm chönne schnufe vor lache...
|
Wie het sech dr Dusko eigentlich dieses Jahr ghalte? Wenn ich da so ads letschte mau Chur dänke.. :haare:
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 22:17 Uhr. |
|