![]() |
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
Läck isch dä so öppis vo Chrank....
Ig bi o glöscht. Tja, wi söume amne Chranke häuffe, wenner keni Hiuf wott, he?:ass2: Guete Morge Jungs:bleifuss: |
Morge! Hehe, nume dr Züri isch no din :D:D:D
|
so ein penner, der dumme spasst!
|
Jetz weisi werum das Forum so chlii isch, da wird nach 3 Tag immer wider aus glöscht, ussert das vom Benutzer (WÄ-N-ÖM / Psy(cho)-7 / Admin-1) und das vom Gaby, was wahrschinlech aus ei und die gliichi Person isch...
|
morge dir paschügglä...
zum glück hani aues no kopiert gha... :D:D:D |
De tue di letsche Biträg daiche.
Ig hami ja nidemau chönne üssere... Wanom, da werden Sie gelöscht.... |
nei das mach i nid, das isch bockmischt unger üsem nivea! ganz ungerschti schubladä! 6 feet under!!!:rowdy:
aber mit e chli guetem wille chönnt mä däm ahänkä er heig dr Daniel mit Nassis verglichä... Wanom alias A. Weber chunnt uf d blacklist vor SK :laut: |
ke problem, hesch ömu nid ts gfüu, ig dräi a däm sim Outo o nume ei Schrube...:rowdy:
Dä söu schön brav ide offizieue Verträtige viu Gäud für weni Know-How zahle... dä w i c h s e r |
Haha ja echt, biiträg go lösche und user sperre - für was hät de Typ es Forum gmacht wenn er nöd will /chan diskutiere...
Er läschted vo wäge abzockt werde bi reparature a de supra, und denn git er e link zu offizielle toyota vertretig aa, als referenz zu guete Werkstätte :jawd: mmmkay... |
Irgendwenn mues dä ä schwäre Umfau gha ha. So Paranoid chame doch gar nid uft Wäut cho...:weird:
|
serigi lüt geuschtärä nach ufmerksamkeit... wenn si keni fründä hei, de fingä si sä haut im internet... d ufmerksamkeit, nid d fründä...
auso, am beschtä mir löh nä eifach i ruhä und beachtänä nid, ihm geit eh dr schuss ab, wenn är gseht dass sech öpper ufregt wäg ihm...:aua: rächt armselig, aber äbä üsi gsellschaftsform forderet o ihrä tribut... trurig aber nid wäg z diskutiäre... mämämer no eis... :bleifuss: |
ich weiß inzwischen bissl mehr über den, sobald ich alles weiß wirds richtig lustig für uns.....abwarten.
|
achja, er hat ein spendenkonto, überweist mal alle 5 rappen, was meinst wie der minus macht.....gebühren muss ja er zahlen ;)
|
Hehe, u dr dänu woner äxtra iglade het, heter fasch aus erschts wider glösche... :D
|
Zitat:
lass den kerl doch einfach in ruhe und ignorier ihn. es is schon strafe genug, mit solchen zwängen und ängsten leben zu müssen. er macht das ganze ja nicht aus böswilligkeit um anderen zu schaden, sondern weil er's nicht besser weiß und nach seiner überzeugung handelt. wie ein kind halt... |
So, da bini o... und ig ha nid vor, glösche z wärde... aber ga mau ga luege. so, bi wäg für hüt nami... später bim öski...
|
Zitat:
|
Zitat:
Flo, wieso hesch du so e breiti signatur? (XL-Signatur) die scih vil breiter als alli andere. ämu bi mir uf em bildschirm, derfür sich dr avatar-balkä chlinner..?? |
Zitat:
die bilder in signatur und avatar hab i aber sit nem jahr oder so nimmer g'änderet. so gsehts bi mir us :mnih: was für e bildschirmuflösig hesch du? |
Dä Typ söu mir ja nieme ä Brief schicke...
BTW, hie wird schwizerdütsch gredt im fau!!!:laut: |
Zitat:
|
Zitat:
|
@suprafan:
Was mi brüetsch het wöue sägä heisst: "Ach... Dann hast du ja gar nichts spezielles..." |
das isch klar, nur des "läck ja lug iz eis a" verstandi nöd :doof: :mnih:
will doch öpis lerne :heul2: |
I ha ja gschribe, das heisst: "Ach..."
Oder me cha das o so übersetze: "Potz, sieh an, das kann ich ja kaum glauben, das gibts ja nicht, aber du hast ja tatsächlich recht mit dem was du sagst, unglaublich sowas... " (Dann hast du ja gar nichts spezielles...) Oder langweilig und wortwörtlich: "Leck' mich, ja sieh an..." |
ah jetzt ja..... merci :loveyou:
also 's schwizer äquivalent zu "oi gugge mol doooo" :D |
*Würg* ich ghör de thurgauer dialekt durebräche bim Suprafan :jawd::shootme::loveyou:
|
lol, sowas hani mir denkt :heule:
da chummet die schwizer dialekt-naßis wieder zum vorschiin :D wenn i irgendöpis uf schwizerdütsch ts schribe oder ts spreche versuch, weiss i halt nöd zu welchem dialekt das nun g'hört, han i alles irgendwo ufgschnappt odr selber (teils falsch) baschtelet. dr einzige dialekt den i z.b. im radio einigermasse rushöre cha isch bäääärndütsch :D :undweg: |
Bärndütsch isch immer guet. Isch dr Urdialäkt hie so ts säge... no chli seeslere dri u de isch perfekt!
|
Hui!
|
hi jungs
het mi aso au chli gnervt gha daser üs grad glöscht het, ich han nid s'gfüh ich heg was falsches gschriebe. us dem grund hani ja au am afang gschriebe: ich will niemert beleidige und ich will au niemertem helfe. nur mini meinig üssere... tja ebe mini meinig, nid sini... idiot das @Daniel: das isch nur dini schuld!!!!! *heul*:D |
Guete Morge Jungs.
Aues fit im Schritt? Tja, und somit wär ig der einzig, wo no online isch bim WA(hnsinnige)-N(eurotische)-OM(niöse) Aff... |
ich war bis gestern abend auch noch online als bluemchen-999
bin aber gelöscht worden :) |
Morge,
Dr chrieg het auso agfange, es si viu kamerade gfaue, aber ei trumpf heimer no, üse spion Züri heter no nid entlarvt :):):) |
Tja, ig ha haut ganz viu Tscheims Bond Fiume gluegt und drus glehrt... :rolleyes:
|
mhcruiser;
Nid ganz. Es isch no e ganz andere Joker am Start.. :D |
hmmm, herr röschti?:confused:
|
Aber du hesch no nüt gschribe, vo denä gits no meh :p
|
Isch super. Er isch völlig perplex wüu ig mini sache (leider) immer im fausche teil vom forum schribe... :tüddeldü:
|
Namittag zäme.:winky:
|
Servus...
Ig gloube eifach, du hesch gäge sini ANB verstosse, drum hett er di usegschosse... @höfix: bitte die gsammlete erkenntnis hüt usdruckt mitbringe... |
Soli, de Chefarzt hät mir en Termin für die Ambulant Behandlig gäh, am Samschtig, 22 Sept. isch's sowiit. Wirde so gäg di 10i vorfahre , wahrschinli chunt de jünger brüäder wieder mit (dä mit de blaue Celica :p )
Weiss nonig was i de halb Tag lang söll mache, aber mal luege wie's wätter so mitspielt...Aber das offerierte Bier nimm i uf jede Fall gern :) Wänn i (viel) Glück han, chunt bis negscht Wuche au no d'Hardpipe vom Manu aa, denn wäreds Downpipe, Uuspuff und Hardpipe, und je nachdem wenn'd di Boxe no finsch Dänu wür no d'soundaalag aastaah. |
:top:
Ig cha hinech ou no go flexrohr hole... denne gohts när ab morn... :hph: |
Full_Throttle;
We dr Dänu keni Boxe fingt chunsch uf em Wäg anch Murte eifach no churz bi mir verbi. Liege no gnueg ume.. |
Das tönt guet, wenig die Boxe nid finge, houschse eifach bim Mike. So hesch uf jedä Fau Sound nächer.
Ig wirde a däm Samschtig angere Sound ha: Mugello mit mire 1000iger:bleifuss: |
Ok cool tönt guet :)
|
:bleifuss:sali di herre :bleifuss:
so, wie henders? gnüsseder s'schöne wetter. ich gange morn na in europapark chli go spass haa :dd: wird sicher funny, da bini scho lang nüme gsi. und euse stift isch na nie gsi, de müemer grad versaue det *gg* @dänu: heter dir eich gschriebe warum dasd glöscht bisch? ich han jedefalls nix becho, weder en erklärig na sust was. findi chli feig ehrlich gseit...:streit: |
Viel Spass im Europapark, ich bin im Juli gsi - fascht 30° und e Mänschemängi dass es nöm schön gsi isch.... di chürzischt warteziit für a bahn ( und das isch denn so e bahn à la Euromir) bisch 30min aagstande, für d'Silverstar bisch locker 60min aagstande :( )
Aber isch ja au summerferieziit gsi... :) Saued nöd z'vill uf de Autobahne :fahrn: |
@FT: ja bin au scho im summer gsi, isch echt nüme schön. ich hoffe dasmal ischs chli besser und sust... shit happens..
und weg de autobahn: ich fahr mitem kombi use nix supra aso wer 220 sowieso s'maxiumum. und 220 isch ja kei gschwindigkeit *gg* :loveyou: mini lady isch chli ide garasch und wartet druf dasi sie wieder zemmestelle *lol* sött hoffi mal next wuchenend passiere. denn lauft hoffentlich nid wieder s'ganze öl ufem mim tüüfgarascheplatz us... lek die schweinerei... de mongo vo vorbsitzer det mal de turbo usegnah wiener gseit het und de idiot het d'schruube vodere ölleitig nid richtig azoge,... zudem heter e ölablassschruube verbaut vo tropft. ganz wenig, so das mers öppe e halb stund nid gseht wemers wegputzt... die made die....:heul3: |
n'abig herre. han na es frägeli...
und zwar... denk ich mir das vieli vo eu es offnig BOV fahred. wie hend ihr s'loch bin akkordeonschluuch zuegmacht?? ich han ebe keis propfe teil becho und bevori eis nabstelle gits viellicht e anderi lösig? :undweg: thx André |
hab mir eins aus kunststoff gedreht:D
|
Sorry André da chan i leider au nöd hälfe :) aber bin sicher es wird sich spötestens morn öpper vo de supra-klinik mälde, di Jungs fülled sich amigs d'Lampe am Aabig :engel2: obwohl wenn's da i de nöchi au e Beiz het wie s'Luna mit saugünschtigem Bier, wäri au meh i de Beiz :bleifuss:
|
Sehr geehrte Frau/Herr/.... "Bluemchen-999".
1.) Sie haben gegen die Nutzungs-Bedingung (ANB/ASS-3.2.), verstossen, innert einer Frist von 30-Stunden ab Registration/WANOM.COM/Forum-Community einen 1.Eintrag auszuführen. 2.) Ihre zur Registration/WANOM.COM/Forum-Community angewandte é Mail mit der Haupt-Domaine ENGINO.DE verweigert uns den Internet-Zugriff. Damit verstossen Sie gegen unsere Nutzungs-Bedingung (ANB/Einhaltung in der Schweiz gültiger Gesetze, im aktuellen Detail siehe die Empfehlungen der CH Internet-Polizei zum Schutz vor Internet-Kriminalität). Auf Grund der oben erwähnten Sicherheits-Defizite Ihrer Registration/WANOM.COM/Forum-Community wurde Ihre Registration gelöscht und Ihre registrierten Dati/WANOM.COM gesperrt. Die für dieses é Mail angewandte Adresse ist aus Sicherheits-Gründen eine Non-Reply, für Ihre eventualite Kommunikation mit der Zentrale der WANOM.COM siehe die Möglichkeiten gemäss WANOM.COM/ANB/Impressum. Mit freundlichem Gruss, Anton Weber http://wanom.com http://www.wanom.com |
Zitat:
I ha im DoIT so zäpfe für stuelbei gfunde wo guet druf passe. Eifach mit ere schälle gsicheret und fertig. Passt 1a, und gseht us wies scho immer so wär gsi.. ;) |
n'abig zäme.
sooo nach dem tag fun bini jetzt wieder heil acho... :D de europapark isch hammer gsi. het na geils wetter geh uf de namitag und alzu viel lüt hets au nid gha. :dd: het echt spass gmacht.:D zum "lochstopfe": danke fürd antworte, ich machs demfall wie de alonso, schiint mer e gueti lösig. denn mueni nid lang warte ufs nabstellte zügs :loveyou: so aso, ich wünsch eu na en schöne abig und en erholsame rest vom weekend gruess andré:bleifuss: |
Guete Morge
Isch fasch chli fräch, üs aus Lampefüller abzstemple, aber rächt hesch... :bleifuss: Wie dem auch sei. Aso ig ha zum Bischpiu bi mir e sones plastik-röhrli druffe wo obe zue isch... und när natürlech mit em ne rohrschelleli gsicheret... |
Guete Morge die Herre
So, aui es guets Weekend gha? Gruess |
Morge!
Ja... |
Morge ! Am Sunntig es Basketballturnier in Opfikon gha....oh mann am 6.45Uhr uufgstande und z'aabig am 19.30 heicho.... mir tüend d'Chnü, Fües, Schultere und Händ wäh....
Also falls eine vo eu meint Basketball seg en Sport ohni Körperkontakt: ich lade eu herzlich ii zume Training z'cho :) Und das kack Opfikon isch nöd grad eifach z'finde ohni GPS... irgendswie isch Glattbrugg und opfikon s'gliiche, zmindescht fahri so dur d'gägend, denn chunt es Schild wo aagschriebe isch dass für nach Opfikon graaduus muesch. Und di negscht ortschaft isch denn Glattbrugg, huerre chäs... Isch also nöd s'erschtmmal wo mir uufallt dass i de Schwiiz teils ortschafte oder lokalitäte extrem schlecht beschilderet sind - es wird irgendswie immer aagnoh dass mer sich zmindescht es bitz uuskännt; weisch wie oft bin i scho vo touris gfröget worde wie's noimeds hiichömed...zB vo Züri uf Ziegelbrugg, es staht überall immer nume "Chur" als Richtig, wer zum Tüüfel weiss scho dass d'Autobahn Richtig Chur die einzig isch in Oschte, vo Züri uus ? Soli, gnueg gnervt so früh am morge :) |
Zitat:
Hier:bleifuss: |
Morge zäme!
Weekend isch Hammer gsi, chli weni gschlafe hani... @FT Gang mau uf Italie, de weisch de, was schlächt agschribe heisst... |
Ja aber wenn i uf Italie gange denn weiss i, dass i mi mues druf iistelle wie ime Schwelleland z'sii....
Chasch ja nöd öpfel mit banane vergliiche :) also chasch scho...aber.... :p Ich han eifach gern Topographischi orientierigspünkt hei, ich bin e schwiizer, ich orientiere mich halt lieber nach de Berge am Horizont zum wüsse woni bin, bin nöd de klassisch Flachländer i dere Hiisicht :loveyou: |
Ja, machi ou so, mit dene geographische Pünkt:
Wenns vil wasser um mi ume hett, de bini im Neueburger see, chli weniger Wasser im Bielersee und gar nid so vil Wasser im Murtesee :lui: |
Stimmt, u wenns ke wasser um mi ume het, de bini a Land...:weird:
|
Jeps...
So, bini o gsperrt bim andere :hardy: derbi hani nume e fründleche erfahrigsbricht postet :engel2: |
jetz isches swiss-supra-forum wieder richtig leer :heul2:
dr andere het ja sogar d' warnig vorem schlimme "supra-forum in DE" und die ganze zughörige diskussion mit Gabi-88 usegnoh... sehr konsequent :haeh: |
Wott mau luege mikezzzzzzzzz, hesch di bricht no? Nimmt mi Wunger...
|
sali zäme...
hend all de mäntig guet überstande? isch mal wieder nid umegange die ziit... schlimm schlimm... @mikezzz: ich wett au gseh *gg*:bleifuss: |
Ja gäll hüt isch schlimm gsi, elendig lang gange...zum Glück han i am 5i chöne gaa will i zum dökti han müse...
Het geschter so en 205cm / 120Kg müse teschte wie elastisch miini schultere isch...Dökti hät gmeint es heb mer d'schulter uus- und wieder iighänkt, und dementsprechend s'chnorpelgwäb entzündet :rowdy: Zum Glück isch das im letschte Spiel passiert :engel2: |
ja glück gha. am kolleg ischs gliiche passiert, bi ihm ischs aber sowiit gange, daser het müese operiere. mit reha und allem was derzue ghört. ganz eklig sowas
|
Morge dir Seck!:loveyou:
|
Tschou zämä!
|
Morge auersits
Wär wott läse, cha mer sini e-mail per PN schicke. Tues de Maile... Gruess |
Schickmrs bitte.:wipp:
|
Ha kei PN übercho mit der e-Mail... :hardy: :loveyou:
Nei, chunnt gad. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:31 Uhr. |
|