![]() |
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
logisch, wiene moore. eifach chli müed. gspüre das weekend no i de chnoche...
|
Hoi zäme bi neu i däm Supra Forum. Ha chürzlech a Supra kouft uzwar a MK4. We öper Teili hät chanersech bi mir mäude grüessli Rasim
|
hallo und härzlech willkomme bi üs.
hmm, mk4 teili si bi üs nid so viu ume... hie bisch scho ga luege? viu spass uf au fäll! |
sali zäme iich find das supr dass es do en schwitzerdütsch thread gibt , willl ich wohne in dütschland und do chund es immr guet, wenn mer mol öbis us de schwiz ghört....
also en guete tag wünsch ich euch allne grüessli daniel |
Ou, Rasim isch us Heimbärg... scho ume Bärnbiet:bleifuss:
Eh, chunsch de mau di Supra cho zeigä uf Murte! |
tja, hie ume gits haut viu. öppe hoffentlech chunnt er mau id klinik cho zeige.
|
Auersits e guete morge wünscheni!
|
saletti maletti...
ohhh, i gloub i verchoufä iz de öppä mini lady, stö ja bau a jedem eggä umä da z cherzers.... fahreni am luna verbii, was gsehni... ä lady.. ;) gangi uf bank, was gsehni...? gangä em brüetsch sini chatze ga fuettere, was gsehni? chumi umä us was gshni?... ah nei dasch ja mini... :D nume mikezzz hani nid gfungä... |
ja, mini und em öski sini si z murte gstande. mer hei uf di gwartet :bleifuss:
und när bini äbe mau hei zu mine zwöi fröleins... chunnsch hinech uf murte u nimmsch d dvd mit? |
Ou ja, chumm o uf Murte Phippu, ha no ä CD für di im Outo mit Phötteli vor Rachel (äuä vom Träff no).
Ig gloube, mir boue ja no schnäu ä Motor us oder nid Züri? |
meinsch aber nöd mich, oder?
|
nei, hett mi gmeint.
MORGE! Phippu, hesch rächt. me gseht die huere supras überau. geschter isch mer e orangi vorem-gsicht-lifting entgäge cho woni hei bi... |
Zitat:
gäu! huerä Pop-Chischtä isch das wordä i dä letschtä jahr.... :D:D:D Progrämmle no usprobiert? |
Moins zäme!
Phippu, chunsch Du o as Fondueässe am 1. Sept? Mit Ahang? |
Zitat:
Zitat:
|
donnerstag geschlossen oder was isch da los? ciao zämä ga iz de öppä hei
|
Morge Jungs!:huepf:
|
Morge Junge. Schad bisch geschter nid cho...
|
Wieso? Ig ha nächer ä schöne Grillabe gha, de simer no is Pup uf Aarbärg u am Schluss bi Ihre deheime no mit Grappa agschtosse....
Was isch morn planet? Wüu ig ga hinech im chline Chries ga fiire u bi de morn äuä ersch gäge Mittag ts Murte. |
Am Morge am achti Pipe bim Öski use, nöii ine. När bi em Öski sini dri. aber wenn am haubi 12i chunnsch längt das vorem zmittagässe...
|
Ah guet.....
|
Morge! Züri, hinech no bijm Öski, oder im Luna?
|
mooorgä...
ahh mir tuet z chnöi weh... :heul3: bi geschter haub uf z stanserhorn uechä... BRAVO Jörg!!! mir hei ume einä wo dr "bösischt" isch :D (Jg 1979) Zitat:
|
Stanserhorn? Aber nid mitem Töff oder?
|
Guete Täg.
Öppe de bim Öski no. So haubi sächsi oder so. |
Aff, weni bis am 6i Italiano ha....
|
Zitat:
|
hallo
ich stehe kurz vorm kauf einer supra kurz zu mir... ich habe in den letzten 3 jahren einen subaru impreza wrx-sti ausbgebaut mit einigen pokalen als dank dafür. jetzt stehe ich am ender der ausbaumöglichkeiten und verkaufe das auto. als nächstes projekt kommt nur eine supra mit turbo in frage oder eine r-34 skyline wenn ich günstig zu einer komme...(was ich mir aber nicht vorstellen kann)ggg ich habe schon eine passende supra gefunden und würde mich jetzt freuen wenn ihr mir die suche erleichtern würdet und mir händler nennen würdet wo ich fahrwerk body-kit usw.. bekomme die auch typisierbar sind.http://www.tuningszenegraz.at/pics/m...en2007_094.jpg ein kleiner link um zu sehen wie mein jetziger aussieht und um sich vorstellen zu können wie die supra wird. ps: der scooby hat laut brüfstand 434kw...ggg |
Zitat:
Hallo Slyraccoon, willkomme bi üs nid ganz normale! :huepf: leider hesch grad chli dr fausch thread verwütscht, hie dar mä nume schwiizerdüütsch (no besser bärndüütsch ;) :undweg:) schribä, süsch word mä teeret u gfäderet ;)... Aber dr Moderator wird dis schribä sicher inä eigenä thread tue, oder Dänu? :D HöfiX übrigens: schööns bräzeli hesch da gmacht! was suechsch de? mkIII oder mkIV? |
*Bärndütschmodus us
Hallo Slyraccoon, ich kann als Mod Deinen Beitrag nur löschen oder editieren, nicht aber ausklammern und verschieben. Ich würde mich an Deiner Stelle hier im OT-Bereich nochmal in einem Thread kurz vorstellen und im Bereich MKIII- Tuning deine Anfrage nochmal reinstellen. Wennde aus Österreich bist, ist zur Beratung vielleicht der Caligula oder der Matce zu empfehlen. Wenn die nämlich Scheisse erzählen, werden diese beiden von uns nach dem Grillen geteert und gefedert!:huepf: *Bärndütschmodus an @Phippu Ah sooooooooo @Züri Seisch nümme? |
Zitat:
doch doch, immer und immer wider. s problem isch nume, dasi geschter nid immer am pc bi gsi, wüu i no so es projektli am mache bi.... hüt morge o no.... übrigens: merci de no fürs biärli geschter.:lui::loveyou: |
Morge zäme.
Bitte gärn gsche!:form: |
Chunnt guet, hinech... oda wa mäinsch?
|
zersch machi mau VDD, nächer luegemer was für Zit isch u tüe de spontan entscheide:bleifuss:
|
Oukey. :)
|
Morgens Jungs! DP am Donnschtig wenn dr Lift frei?
|
iiiu, hinech mue iz mau bi mire gluegt wärdä!!
|
Dr Öski het hinech Termin bim Arzt... nüechtern iche u bsoffe use....
|
Jeps, donnschti isch guet. we mer bis denne d Flexrohr hei...
Was wosch de bi dire luege, Fippu? |
Ahja, das Flexrohr isch ja ono....
|
Chani vilech hütt no bsteue, de hani se morn.
|
Morge!
Bi mire Fründin isch s Wasser geschter 1,5m höch gsi im Chäuer.... Hesch Du dis Materiau Mikezzzz? |
sali. nei, d röhrli si no ni ume und d türdichtige chani ersch morn ga hole zum tschäppi. hinech chani nid cho wüu mer no sone alass hei da vor bude us.
|
Memme:bleifuss:
|
Morge die Herrä.:eieiei:
|
Morge dir Wahnsinnige.
|
morgääää!
dänu, ha di ienä gfungä uf dr ranglischtä... bisch äuä nid unbedingt e stüzi gsi für dini gruppä he.... ;) gratulierä glich no zm bessere platz! |
Morge zäme!
Phippu, mir hei ts churz güebt.... u drum heimerse ir Gruppe aui zäme höch links gha.... aber die meischte glich no im 2er... Nume zeut das ts weni. Ig ha nume 23 gha, bi aber nid dr schlechtischt gsi.... Eine vo üse Jungschütze het 12 0er gha, u aui zäme ire schöne Garbe unge links uf dr Schibe...:shootme: |
isch aubä schaad!
i bi mit 34 bi üs dr bescht gsi, aber äbä mit 2 jungschützä mit 12 u 13 chunnt me nid i di vorderä räng.... dr olympisch gedankä zeut... |
34 hani letscht Jahr gha.... isch no viu eso eigentli! Gratuliere!
|
Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 1)
Weiss nöd so, isch villicht wieder mal Vollmond gsi...uf jede Fall het öpper minere Lady wieder mal schade zuegfügt :rowdy:
Uf em rechte Chreis gseht mer so komischi Chratzspure, sind nöd würkli graad oder tüüf (glaub mer chan's wegpoliere), aber was isch das ? öpper scho mal so spure gseh ? Und im lingge Chreis gseht mer dass det di Gitterartigi Abdeckig fehlt...das mues mer wegschruube oder useriise, oder ? Das gheit ja nöd eifach ab oder ? Det staht jo Toyota druff, daher chönt's sii dass irgend öpper das deswege weggrisse hät...:mnih: Reggt mi uf jede Fall tierisch uuf, s'Auto staht im Hinterhof grad unter mim Balkon, und isch au nöd so dass det Lüüt verbii laufed, nur aawohner, und s'Auto gseht mer nöd vo de Straas uus...hei wer macht so kacke ? :mnih: :confused: |
Toyota steit normalerwiis ufem Angere Gitter... Und useschrube chame die nume vo inne, die Hauterige si aber o chli bescheide, einisch chli ruppig dranumegmacht u när häbä si nüm rächt...
D Chrazer chönnte o vore chatz cho, isch haut chli schlächt z gseh ufem Foto. Aber villech isch dert e Fauter ghocket u d chatz het wöue Spile mit... Ha bimir ufaufäu währed de Ferie o ä chatz druf gha wosech het wöue häbä uf dr Hube, het emu o schöni chratzerli gä... |
Stimmt, de Nachbar hät tatsächlich e Chatz woni au scho uf minere Motorhuube ha ligge gseh...naja han Chatze ja gern und di Chratzer sind au nöd wiiter tragisch, nume das fehlende Gitter gseht doof uus.
Und stimmt, det staht Toyota gar nöd druff... |
Miin erschtä Gedankä isch au in Richtig Chatz gangä, und das isch doch gnau wot dr Vogel häsch iigfangä - kän Zuäfall?!? :D
|
chrrrrrrrr
|
Morge zäme!
Dr obikanobi Wanom Mediu7 oder geischtig umnachtet het mr ume gschribe.... I füehlemi beläschtiget.:laut: |
morge!
ig wott das gseh. schicke! hü. und der michu wott no der erscht per mail. wüu mir wei lache... übrigens: hani scho geschter gseh i sim forum, dass das einte mail woner anonymisiert hett, a di hett müesse gah... |
Momänt, ha grad viu um t Ohre. Ig schteues de iche....
|
Hallo Freaks ;)
Dänu; E heimleche Verehrer? :D |
Äuä scho... dä typ het mr vor, unger mim Nummero gäbis ke Supra-Klinik im Telefonbuech...
Dä het ächt ä Schuss hei....:aua::hardy::rolleyes: |
eieieiei bi dem typ hauts mi echt weg.... das isch doch nüme gsund was de abzieht? :D dem sött mal öppert helfe.
|
Äuä scho... dä typ het mr vor, unger mim Nummero gäbis ke Supra-Klinik im Telefonbuech...
Dä het ächt ä Schuss hei....:aua::hardy::rolleyes: |
er brucht dringend professionelli hilf de mensch... sofern mer de na so bezeichne chan... :D
|
Kes Wunder, Supra Klinik isch ja ou ke rächtsmässegi Bezeichnig :D :D :D :D
|
Morge Zäme
Dänu: wo blibt das züg? ig wott mi amüsiere. naja, vilech sött er nomau bi google ga luege. |
Morge! Michu, hesch nid chönne grüesse hüt morge?
Ig luege das hüt morge its schteue. |
Morge di herre
mich hets mal wieder voll verwütscht... bin krank :weird: Schiesst scho chli ah, anderersiits ischs erste mal sit 2 jahr... naja hocki halt dihei und gnüsse s'wetter. wie laufts bi eu so? alli zwäg? het jetzt de mongo-7 eigentlich forums-verbot?? findi schad, ischh na amüsant gsi de typ:form: so ich mach mir mal es teeli allne es schöns tägli :bleifuss: gruss andré |
Ou, chrank si isch scheisse... GUETI BESSERIG uf jede fau.
Ja, der ander hett "Husverbot"... Dänu: meinsch du mi? Oder der ander Michu? Ha ömu hütt morge der Öski troffe ar Tanki... |
Du bisch grad ar Ifahrt Cherzers düre woni ume eggä cho bi...
|
Ah, sorry. das du mi när nid hesch ighout... :liebe:
|
Morgä dir nid grüessicheibe!!!
|
danke. wenigstens ischs wetter da recht ahgnehm. chli chüel aber sunnig :D
|
Morge allersiits !
Gueti Besserig Speed-Freak :poppen::bleifuss: Ich han mir am letschte Friitig im Baskettraining de Rugge verdreiht und en nerv iiklämmt, han bis geschter chuum chöne sitze, ligge oder stah - het mer ständig so e elektische schlag gäh in Rugge und grad d'Luft abgstellt...naja immer no lieber so öppis als e virali oder bakterielli Erchrankig... @ Murte-Jungs: Ier gsehnd immerhin anderi Supras fascht täglich, mer wür meini in Züri und Umgebig wür mer au mal eini gseh, aber isch afig au scho es paar Wuche her sit mir e hübschi Blondine inere silbrige Supra entgägegfahre isch und gwunke het :winky: Silbrig isch customized Lackierig ? Hüt gsehn i no de Steeler z'aabig, übernihme siini alti Downpipe :asia: |
Was? Du hesch nid kehrt und bisch ihre nachegfahre??? Mir hei am Samschti nach em Fondüässe z bi üs no grad eine ar Tanki troffe... irgendwie hei mer tonnewis vo dene ume bi üs ir gägend. Mues gloub mini verchoufe, isch jo gar nüt speziells... :weird:
|
@FT: Danke gell :D ja de nerv iklemme isch au ganz übel... hani au scho gha bim iishockey... ganz eklig *gg*
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:30 Uhr. |
|