Toyota Supra - Forum

Toyota Supra - Forum (http://www.supra-forum.de/index.php)
-   Off Topic (http://www.supra-forum.de/forumdisplay.php?f=19)
-   -   der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben) (http://www.supra-forum.de/showthread.php?t=11716)

HOEFI 02.12.2008 10:53

AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)

Morge...

Zitat:

Zitat von mikezzz (Beitrag 412356)
Ha nume dänkt, ig bringi da mau chli Farb i dä trischt Thread...

Geilä Siech :top:!

mikezzz 02.12.2008 12:47

doch doch, aber ha grad sone längwilige liiri-siech am telefon gha... da hani dänkt, i chönn ja mau chli kreativ si.. :hardy:

HOEFI 02.12.2008 13:10

Zitat:

Zitat von mikezzz (Beitrag 412366)
doch doch, aber ha grad sone längwilige liiri-siech am telefon gha... da hani dänkt, i chönn ja mau chli kreativ si.. :hardy:

Öppä de Ospel wo zu de ehemalige Konkurrenz goht go jammere, will er sini Millione het müse zrugg geh und bi eu wätt istige :D?

mikezzz 02.12.2008 13:21

nei, isch meh süsch chli e geischtig beschränkte gsi...

Alonso 02.12.2008 18:31

Morgesäme :)

HOEFI 03.12.2008 08:57

:o

@Alonso: Di cheibe Fälge hätte mer au no gfalle ^^.

mikezzz 03.12.2008 08:59

Morge auersitz!

Bleifuss 03.12.2008 10:13

Guete Morge zäme:asia:

Alonso 03.12.2008 11:47

Hoefi;
I chönnt dr schüscht no Nagelneui Barracuda Indy vermittle in beliebiger Dimension vermittle. Si nüm im 2009 Programm und drum 50% abegsetzt. En Satz 8x18" chunnt so uf rund 1k (ohni Pneu natürli)

Wäg de andere muesch mit em Venom deale :)

HOEFI 03.12.2008 12:06

Zitat:

Zitat von Alonso (Beitrag 412488)
Hoefi;
I chönnt dr schüscht no Nagelneui Barracuda Indy vermittle in beliebiger Dimension vermittle. Si nüm im 2009 Programm und drum 50% abegsetzt. En Satz 8x18" chunnt so uf rund 1k (ohni Pneu natürli)

Wäg de andere muesch mit em Venom deale :)

Hehe scho guet - Merci, aber die treffe weniger min Gschmack :). Bin halt relativ "heikel" was so Sache agoht :D.

Nenei är söll si nur neh, isch schliesslich schnäller gsi :top:.

Ich hätt eh no müese en Wahl treffe zwösche "neue PC <-> öppis för d'Supra". Mini Krüke dihei hätts ebe au bald mol nötig, ha no en alte P4-Klassiker dinne :heule: und de Räst drumume isch au nid würkli neuer :D! Drum mues ich no luege was ich mer uf Wienachte leiste ^^. Isch "dini" Blitz no zha :D?

Darklord 03.12.2008 12:07

Mike: isch hinte au 9x18" legal möglich? Bin sehr interessiert, da mer t 16er langsam z mickrig werde...
:D

edit: Indy's han i scho mal ghaa :undweg:

Alonso 03.12.2008 12:09

Roy;

Wies usgseht chöme bi mir hinde 10.5x18" druf - legal ;) 9x18 chasch sogar vorn problemlos ufzieh. Also ja :)

Hoefi;
Das isch immer so es dilemma :) Bi zum Glück nid sher ahspruchsvoll was Hardware betrifft da i ni game uf em Compi.

HOEFI 03.12.2008 13:24

Bi au nid de Hardcore-Gamer bzw. nümme :hardy:. Aber nur scho wen ich en VM-Ware vor Schuel wött lo laufe, cha me en Stange Zigis go rauche und es Kaffikränzli mache bis de ufgstartet isch xD. Flüssig laufts denn aber glich nöd ^^.

Und ja, kompiliere und all das duuret eifach en Ewigkeit im Verglich zu mim PC ir Bude, und de het nur en 2.3GHz Dual-Core und so dräcksnormali Büro-PC-Hardware.

Ich ha mer mol einisch bi Digitec en PC zämegstellt für nur 1k, das längt au mir und chan glich bi Lust und Laune es BF2 zokke.

Alonso 03.12.2008 14:02

Mi modernschti Hardware steckt im Heimserver, dä macht eigentlich ds meischte was für mini Ahforderige Guzzi brucht. Alles andere isch scho eher fasch altmodisch - aber das züüg wott ja o nie kabutt gah (Ersch denn wirds ersetzt).

lukas85 03.12.2008 14:29

I ha die modernschti Hardware im Mediacenter, zäme miteme Stück ältischter Hardware :) (en Adapter für Playstation Gamepads am Parallelport). Allerdings sind mini spieli no usere Ziit wo Spielspass vor Grafik cho esch.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:24 Uhr.