![]() |
daniel was du bist auch schon wach oder erst :engel:
|
i be emmer wach....des woisch abr :heule:
|
mir hen im lada no koin indernet zugaaa! Mir misset abwarda bis des wiedr gaaht :(
Gruß der Berserker! |
i han in meinem laaada scho plaischtaischen einbaut, des isch toll, da kooosch bei dr jagd zocka
|
ein ding de runmöglichkeit .( Muss mal nebenher Return Of The Living Dead laufa lassa, mir hen ja son riesa Monidor im Lada.. odr Black Metal laufa lassa
|
hab mer jetz au no paar 80" TFT hinde ind koppstütza neibaut, dann könnet au die elche susi und strolchi schaue
|
h aja damit fährsch uff dr sichara seide!
|
hab mir nochn paar laufspreherle dannebaut, jetz haan i saunt vmm fainschte
|
so ebbes wia THX odr waas
|
walrod, mach mal edda so viel OT im Technik thread! Hasch keirat? des gaaht ja garedda!
|
Bee grad von nem fette Fescht hoimkomma, Kumbel hot mi mim Obel Omega V6 hoimgfahre, goat au net übel det teil.
I wois, mr soll net poschten wenn mr vool isch,a ber in dem fall halt i mi da halt net so draaa. Wiurd scho des bauenrdeutsch a wen gbesser. oder auc net. |
Ey Bääd :winky: , hoab I mir glei denkt des du no an Bruoder hoast :wipp: oaner allaaa koar net so bload sei. :bleifuss:
|
wie breit muß man sein um so einen müll schreiben zukönnen ??? :undweg:
mfg gmturbo p.s.: geschrieben nach einer flasche whisky :top: |
Wout wuischt :confused:
I un Braat-never :hardy: .Freili hob I a bour Seitla gsuffa ouber dess iss ja a schlierslich der Ruoben Bauer Thread un do iss des hal so. Pfür Gott! :engel: |
sprich deutsch, oder gibt es das nicht bei euch :undweg: :engel2:
|
Zitat:
Stett doch sogor uom drüber de Bauern Thread. Froach mich eh wi mer auf su an Schmarrn kumma ko. :confused: No ja, jetzert wen der Dani widder fe di Ittaker kummt moacht de bestimmt ann Italo Thread auf west ammo sähn. :bleifuss: |
:doof: :nenene: :dusel: :dusel: :dusel: :dusel: :heul3: :heul3: :heul3: :heul3:
|
Zitat:
|
n aja der daniel isch druff komma als dr schtriiitfaighter an schweizerdeutsch thread uffgmachet hat! War halt wiedr an OT geischtesblitz vom daniel! der seggl!
|
ja wia ja wia wo sen mir dnen da hanna? Da fiel i mi ja direkt heimisch!
|
du kommsch ja au ausam gäu! Des kenn I! Isch a schees stück ländle!
|
ja guda morge frau laugaweggle morga hads dreißg graaad und ibamorga hads dreiadreißg graad! I glaub da hfahr i mit der supra in da lade nei und haud klimaalaag aa.. die reißt mehr weg wied klimaalaag im lade
|
Hohjo drücts Fett uff die Ripp be de Hitz, wa Speckie! :D Dei gschissne Klima iss dok eh laar!
|
ha isch des herrlich hier :top:
i honn a paar bildle vom urlaub, soll i die mol zeiga? |
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :ass2:
|
du hasch hier sofiso neks zom melda des woisch hoffäntlich!
|
probiere kammas ja loooooool :engel:
|
und das wollen echte deutsche sein, tztztztz :D
|
zum glück bi i net deutsch :ass2:
|
:top: :top: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :top: :top:
zum glück bin ich kein bauer! |
hei pimmel lade dir morgen oder so noch lied hoch gelle???? :engel:
aber net lachen wenn du meine stimme hörst :hmmm: |
hey mach das! freu ich mich schon! :top: :bleifuss: :loveyou:
die mucke tönt guet! |
danke schön :top:
|
walrod halt dei lapp! I brauch koi klima! so sperenzchla hads im kriag au edda gea!
|
Jou freili, hascht Recht! Früher ham mer uns immer Eiswörfel inerra Housentaschen gsteckt, dess kühlt a ganz schee! :ass2:
Und wirkt außerdem beruhigend den "Frühlingsgefühlen" entgegen. :engel: |
da kaa i dir a liedle singa.. wenn de im eukaufszentrum rum läufsch bei dem wedder.. da könntsch sau viele spy pics schießa :D
wies da bounced :D |
Dou muscht erst mo noan Baggersee! :boah:
Jawouuuuuuuuuu! :poppen: |
tja! :bleifuss:
|
Koast net schwimma, wa? :engel:
|
oh doch! Gehirn schwimmt doch oben :wipp:
|
Du meinscht Fett :heule:
Wenn´s nochem Hirn gänga würd, wärst glei obgsoffa! :engel: |
Hängst du an deinem Leben?:D Wenn nein, mach nur weiter so :D :heule:
JA das war eine Drohung :D |
Hab jetz scho Angst, :haare: kleener Knuddelbär! :eieiei:
Du kannst doch keiner Fliege was zuleide tun. :rolleyes: Ey, Bäd hab grad so ein Riesen Vieh von Hornisse in meiner Bude :haare: Komm und fang die mal bitte, ich trau mich nich. :baeh: |
du meinst ne flying sausage? hier in unserem garten schwirren genug so dinger rum! nee ich versteh dich! hab auch mal besuch von ner todes hornisse gehabt! Mit der is nich gut kirschen essen gewesen! Die war unkaputtbar :D Ohne witz! hab 3 mal mit dem Besen drauf gehauen.. denn hab ich n Stuhl ohne lehne genommen und mit der Sitzfläche das Ding gbearbeitet.. das Viech war STILL ON FIRE! Nich missverstehn.. wir hier in unserem riesen Garten haben genug von den Viechern! Wir haben da Nester würd ich mal sagen! :heule:
|
Hab ne Dachgeschosswohnung und glaub die Viecher ham ihr Nest irgendwo unters Dach gebaut! :hmmm:
Fast jeden Tag jetzt so ein Dingens in der Bude ...hab gestern sogar eine fotogent und kurz nachm Blitzlicht iss dess Vieh auf mich los :haare: wenn die surren denkste da fliegt n Apache vorbei. :hph: Mordskaliber die Dinger :boah: , da kannste ne normale Wespe 3x reinstecken. |
jopp, ich wohn ja auch direkt unterm dach(mal abgesehn von der scheiß hitze) hast du permanent irgendwelche döner hier rum fliegen eh :haare:
|
A New Killer Thread is born! :)
|
na ja ob des so a killer thread wird, des waag i zbzweifla!
|
Dä wätt suweit naufgeputscht bis es aaner iss! :engel:
|
ne denn putsch mal du seggl :D
|
was wolld da dann puschää? is bei aisch ah so äh hizz? bei uns in schwätzingää hods 35 grad ghabt und jezd imma noch zwonzig..des hälsch näd aus her do konnsch net schlofää
|
jetz haldei japp! i schlof da droba underm dach! da isches jetz no 28 graad! :engel: :nomoney:
|
No kaaf der hal a Klima ouer bau die ve de Supra nei die wu eh net get. :heule:
Wemmer suviel Fett auf die Rippen hot wie du schwitzt mer freilich wie a Aff! :ass2: |
langsam hörd dr spaaß uff eh! :streit:
|
Gezzu hob di net so lullig jetzert! Bischt doch mei Allerlibbster! :engel:
Sammer widder guart? :eieiei: |
halt dei lapp du aussengeländer :D
|
|
hey bad, solln wir tauschen? hier in meiner wohnung war's dieses jahr noch kein einziges mal über 23°, außer halt im winter wenn die heizung voll aufgedreht war :weird:
|
nein danke :D
|
des war heid nachd uherträglisch her...mir is grad so die sooß geloffe...isch hab gedrobbst wie ohn kieslaschdah her...isch muss mah ah oh glima kafe uhbedingt...mein terrarium schmeisst nähmlisch voll die hizz ab her =) awwa isch habs jo hawwe misse..unn heid weds widda so warm her
|
hait gahts ja! es isch aushaltbar! mal gugga wenn mir grilled! So kennts ganz jahr lang sei!
|
mir hannt grat scho grilld, war legger.......des wosch abr
|
i hab heut no nix gessa! und I riech no nix! wahrscheinlich wield der russe wiedr net doo isch! heidanei!I hen hunger
|
ha du musch dei leut halt bessr erzieha! :top:
|
vor zwoi stund kommt der edda! :streit: :aua: :streit:
|
mol ä annarie frog...und zwahr..sinn do hin eigendlisch ah subra fara wu aus schwätzingä unn umgewung sinn? des ded misch nähmlisch mol indressiere..weil bei uns in schwätzingä 2 schdick rum fahre..öhnie voll gedjuhnt mit golld unn grieeen medallig lagg unn ä waißie..vielleischd hod jo äna ohnung davu..schäne owend noch winnscht da WuuDuu =)
pee ess...is bei aisch imma noch so warm? ;) |
heut da morge und da mittag ibrr wars sno vol warm, wils schwil isch! Aber jetz wos de regna agfanga hod, isches agenehm! Also die weiße Subra kennt FLATTI sei? FLATTI? oxidiersch du ab und an in Schwätzingä´?
|
ahh des is ä ganz normalie subbrah..ahh des wär gronade mäsisch wenn der des wär dann kehnd isch denn jo als frohge wenn isch was wisse wolld...wu wuhntn der normal?..weil die voll gedjuhnt subbrahh die kommt aus sondhausä hab isch jetzt erfahrä
|
ja guad! i hen aber der flatti gmoint, der hat a weiße supraa woisch? Vielleicht wars der oder der daytona! der hat au a woiße, aber a ami versiooo!
|
sinn die zwo ofd onlein? denne mest isch mol ä brivat nochrischd schreiwä...donn kennd isch misch jo mol dreffä mit dem unn ma ä bissel was ergläre losse
|
| Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 06:07 Uhr. |