![]() |
Alles, alles Gute auch von mir und alles gute für die Zukunft Deiner Tochter!!!! :huepf:
|
Zitat:
würd mi o freue weni mi tochter wieder mau dörft gse |
Das isch eis vode wenige Rächt wode sogar Grichtlech hesch...!
Süsch si mir nume Giggle, aber gseh dafschse! |
zersch itz mau dr dna tescht koschtet 1614 stütz
ne guge mr witer si seit ja o au tag öpis angersch zersch geitzs ire nid guet när geitz wieder ner wot se mi nüm gse ner wieder scho ner wot si ke geld ner wieder scho ner wot si mi wieder het aber angscht das wider nid guet chunt ner wieder nid u doch wieder da söu eine drus cho |
hallo
dieser thred ist ja hammer... da sieht man wer kinder hat und nicht... von vielen hätte ich es nicht gedacht... :undweg: (also nicht, dass ihr nicht fähig seit, aber wenn ich threds lese, dann kommt es mir vor, als ob alle jung und alleinstehend sind...keine ahnug warum... :tüddeldü: ) gratuliere dir.... ich glaube, sie wird ein DJ....schau dir doch die starken finger an.... :confused: alles gute....kinder machen immer spass... (ausser von 12 bis 20jahre... :engel: :nomoney: :lui: :hph: ) grüsse aus walenstadt p.s.: ich bin 20jahre alt....(noch immer ein problemkind..also muss ich es wissen :winky: ) |
cool.. hätteste mal in deutschland glebt... wenn di egeburtenrate hier weiter so zurück geht... :D
aber nu heißt es weniger heizen gell :D |
Herzlichen Glückwunsch
Herzlichen Glückwunsch und alles Gute für die Zukunft vor allem Gesundheit wünscht euch Supraholik.
|
Zitat:
|
ja vore frou :weird: :undweg:
gäb mr e nid gäu? |
Scho nid....
Du, wenn bechuschu ts Teschergäbnis? |
| Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:58 Uhr. |