![]() |
|
AW: der swiss deutsch thread(nur schweizerdeutsch schreiben)
I dänkes...
|
Zitat:
|
Nei ich bin in Wilen (SZ) uufgwachse, das isch zwüsched Wollerau und Freienbach...ich kenn es paar Richterswiler wo Wilen nöd känned :mnih::hardy:
Aber ich spiele Basketball dette i de Herremannschaft :top: Dörfsch also gern ad heimspiel cho luege, wenn'd basketball nöd grad superdoof findsch hehe. Je mehr zueschauer desto besser ! Negschts heimspiel : Samstig, 01.12.07, 18:00Uhr im Feld 2 BC Richterswil Tigers - Unicorn 02 Spreitenbach-Dietikon Herren Wird sicher spannend, gäge diä hämmer s'erschte spiel gha i de saison, und nach de reguläre spielziit isch 100 - 100 gsi !! und i de nachspielziit hämmer denn verlore, will mir nume z'sibte gsi sind und am schluss no 3 anstatt 5 spieler uf em feld gha haend (usegfoult...hehe) Also das git e fetti revanche, sither hämmer nämli keis spiel au nume annähernd verlore :hph: |
Ja nei, nei, nei, heimer dän hier nur bäääärndütsch-sprächendi??????
|
Zitat:
eh, wenn der swissdeutsch-thread nume vo bärner ungerhaute wird, de chunnts haut uf das use... |
|
tiptop... aber weni vo eim mitti wuche ghöre, das wuchenändi sig, hani chli müeh... :ass2: :tüddeldü: :undweg:
|
wiso katolische firtig esch morn und am fritig esch en brug au ich döf das mol gnüse:bleifuss:
|
ok, isch nid bös gmeint gsi... aber wenn z bärn schaffsch, chasch das mit de heilige freitäg gad vergässe... aber trotzdäm proscht!
|
TAGWAAAAAAACH!!!!
Fuli sieche, 20 vor nüni u no ke Bitrag!!!! |
Sorry, ha grad es paar Telis gha und drum no kei Zyt, zum mi Sänf da ine z schribe...
|
Zitat:
|
Morge. Bi no nid lang ir Bude, bi no bim Interbus gsi.
|
A propos Unfall
Moorge oder besser Mittag Zäme !
A propos Unfall; wais öpper wivil mär eigentli för ä Supra (NT) überchiemi im fall vo ne me uverschuldete Unfall ? Oder het öpper scho erfarig müässe samle diäsbezüglich ? Mi Versicherigs-Hängst hät mär nämli gseit; yongtaimer hin oder här, s'gälti dä offiziälli Argus ! :haare: Grüäss Christian |
Nei, kei Ahnig. Aber süsch müesstme s Outo nöi la schetzä us de o so versichere.
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:09 Uhr. |
|