![]() |
|
Zitat:
![]() |
läläläläläläläläläläläläääääääääääääääääääääää :ass2:
|
Morge zäme.
Du Däno, dr 15. wär de Oschtersamstig hani grad gmerkt. Isch kes Problem für öich oder? Keni i de Ferie denn? :D |
Zitat:
|
s geit
sekle eifach tag für tag vo eim amt zum nechste itz hilft mer ar kollegin ire per de büglet uf dr justiz z bern gset aus dr na us wi mi dr bistand vor chline aus fautsch gmacht hät ob muetwillig oder nid müese mir itz de ufm gricht luege a huere komedy |
Zitat:
|
@Mike
Isch kes Problem @mhcruiser Plöischler :ass2: @Kilu Huere Scheiss...! |
Kuul ;)
Chame eigentlich d'Dichtige am Turbo und vorem VSD nomau bruche, oder sölli da grad gschider go nöi organisiere? |
Du muesch eifach die Dichtig mitbringe, wode zu dr DDP becho hesch. Isch sone diki, hitzefeschti Dichtig, wome no säuber mues zueschnide.
|
Ok, da heimer es Problem ;) Isch e Occasion gsi vom Flo, ohni Dichtige .. :(
Muess mau luege ob die no dran chläbt. Gloubes aber nid.. Wo würdi die schüsch übercho? |
Dasch ä gueti Priisfrag.....
|
Schönä Friitig morgä :winky: Nämmämär dä letschti tag vo dä Wuchä in Agriff :fahrn:
|
Ja guet isch morgä! Ändlech isch das blöde chopfweh wäg :huepf:
Uf z WE söttme scho fitt si :top: |
@Mike:
bei mir war IIRC auch keine dichtung äähhh sorry schwizerdütsch... ka dichtig debii, 's müsst igetlich au mit dr seriedichtig turbo<->turboknie gah.... :mnih: chasch ja mal luege ob's passt, wenn du d möglichkit hesch. |
Flo
Ok ja ;) am 15te wird bim Bleifuss/Öski das Projekt mal genauer ahgluegt. Das passt de scho ;) Weles Teil vo wbo2.com hesch du damals in betrieb gha? Du hesch es als Bousatz kouft gäll? Mues das när no Kalibriert wärde? |
|
yep, ig hab des 2A0 do-it-yourself. isch a huere arbit gsi das zsammezlöte, hat e paar stund duert - bim zwite mal ging's abr schneller als bim erschte mal :D
chalibrierig (? :D) isch glaub nid unbedingt nötig, aber s isch ja au kei aufwand, schade wird's nöd. musch nur luege dass d sond beim chalibriere wirklich kei andere gase enthält sondern nur "riine" luft. am beschte vorher a paar mal mit dr sonde durch d luft wedele damit's durchzieht :p |
loooooooooool
tönt ja geil :hardy: |
Flo;
Machsch di nid schlächt als Chuchichäschtli-Aspirant :D Ok, 2A0 DIY wird ou bstellt ;) DU hesch ad Sonde de 7057-Stecker drahgmächt oder? ![]() ![]() |
merci für d' blumä :loveyou:
yep, isch genau dr stecker :top: |
Zitat:
|
Zitat:
Seit rund einer Wuche hab ich ihn nun bei mir. Nächste Wuche hab ich endlich Ferien, dann wird das Zeug reingebaut, und dein Schneider startet auf dem schnellsten Weg die Rückreise.. Wenn das so für dich OK ist :engel: Sorry für die Verzögerung :( |
ja is ok....nur langsam brauch i ihn selber wieder...muss bei ein paar kunden noch EGT installieren ;) aber wenns so is wie du schreibst dann passts :)
|
Zitat:
Ist mir schon fast peinlich das ganze.. :( |
nein mach nur noch rein dein gewinde und dann schick ihn mir! das passt schon :)
|
Zitat:
Das schaff ich auch am Weekend, oder sonst spätestens am Montag |
Man isch das wider scheiss wätter hüt!!! :(
|
sä nüt
bi o dr ganz tag dine imtonstudio ghocket bruche di pissi nid :hph: |
Morge zäme...
Mi Supra isch schwümmtouglech. Mir hei ufem Arbeitswäg 30cm Wasser gha... Schisswätter! |
Zitat:
Was nume??? Bi mir hets die ganze 10km gschiffet!!!! :undweg: :ass2: |
Ir Höchi däich....
|
Morgä zämä!!!
Du dänu, seisch am Noah är chönn höre boue, hie hets ghört schiffe! |
OK, sägenims. Är söu das züüg azünte....
|
Ja genau, verbrönne dä kutter :p
|
bi eus alles volle schnee
|
Läck isch das es Füür....
Mike, hie ts Bärn het's o Schnee..... |
Me chönnt bau meine es sig Früelig hie! Sunne warm u ke spur me vo Rägä....
Chunnsch scho nid druus bi däm Wätter... :tüddeldü: |
Isch haut Apriu....
|
HUNGER!!!!
![]() |
Zitat:
![]() Scheiss Wetter ![]() |
Chrigi, spiusch o F1Manager?
|
was isch das???
|
Drück mau ufe Link i mire Sig unger.
Chasch äs eigets F1 Team Manage. 1 Saison geit 1 Monet. |
Am 4i heimer s erschte Quali ts Monaco. Schpiles ersch sit geschter.
|
isch a huere mischt
bi am date i gä aber git nid |
Momou, geit scho. Ig has ou gschafft. Mues aber no mini Firewall modifiziere, süsch chanis Quali nid aluege (u o mini Chäre nid ischteue).
|
ok bi ungerwegs
ha äuä 2 type am start pont u pontic :heule: |
Seich, t Firewall fo üsere Bude ts Dütschland chani vo hie nid modifiziere.... Gottlob hani ä Temamanager womer s Quali säuber macht....
|
Kilu, de luegemer de, das mer ine eigeti Gruppe iche gö. Aber ersch morn oder so, wes ruhiger wird.
S 2te Quali isch am 6si., S Rennä isch morn am 8ti. |
heist sig ungerwegs aber weni druf klicke isch zeit 0000000 u km/h o uf 0000000 :mnih:
|
abwarte....
Ig cha nid luege, nach schpeteschtens 10 sec schiesst mi t Firewall use. La its haut mau mi Teammanager la wurschtle..... |
das geit nid
bi platz 11 u 12 aber weni ansicht klicke bini lut dem züg no ke meter gfahre obwohls unterwegs heisst :heul3: |
Ha dehei o nid chönne luege, wis genau geit. Aber mi Fuzzi het mi uf Platz 1 u 2 gfahre.... het veiechli Gäud gä....
|
Morgäzämä!!!
Wär fahrt de aus? Du alei? :heule: |
mörgeli
bi schins 6 u 14t zeigs emu a ha doch ke ahnig :heule: |
Aha, immerhin öppis.
Michu, kliksch uf mi Link u luegsches a. |
hey mädels :engel:
wer het a wiessi supra und chunt von Aargau??han hüt morge so ca. 09:00 in chur gseh....isch das öpert vo eu??? gruss :bleifuss: |
auso i bis nid he :engel:
|
jo bi diar hani au schwer vermuatet dass us BÄÄÄÄÄRN chunsch :loveyou:
|
Morgä zämä!
|
Sälüüüüüüüüü
|
Hallo Zäme
Hey Dänu; Merci nomau für e Ihsatz am Samstig. Louft alles wunderbar, i funde me chas würklech als "Tuning" bezeichne, hehe ;) Allerdings streift sie no immer liecht am Getriebe. So bi 1'500 Toure merkt mes guet, isch aber nid so tragisch.. |
Mhhh, di het aber när fasch 5mm Luft gha dettä. Süsch muesme de da nomau chli abdremmlä :winky:
|
Neinei, i gloube das chame lah si so. Stört würklech nid gross. Eifach bi rund 1'500 toure wos bi mir am meischte Vibriert merkt me das es jetzt irgendwie meh Resonanzkörper gäh het. Vilicht isches aber o nume will jetzt e liecht massiveri Verbindig drin isch als vorhär.. :fahrn:
|
Das cha si ja. Geit aber tierisch ab gäu?
|
Mi dünkt extrem ja. Spricht massiv besser ah, und bricht ou weniger ih obedüre. Ou soundtechnisch e verbesserig ;)
Mini Uhre loufe jetzt ou. Isch no krass wielang ds öl brucht zum warm wärde.. |
Ahja, wi lang hesch, bis s Öu uf 60 Grad isch?
|
Hmm, louft em Wasser öppe 10min hindernache. Also rund 15min. nach Chaltstart. Bis es uf 90°C isch chani fasch e Halb Stund umefahre (inner/Usserorts). Über 100° bini no gar nid cho bis jetzt..
|
Interessant. Auso ig gibe ersch nach ca. 5 - 7km vougas.
|
Ich eigentlich ou immer. Für mi Arbeitswäg passts perfekt eso. Bir Outobahnuffahrt isch ds Öl grad warm. Vorher isches bi mir Vercherstechnisch eh nüüt mit Gas gäh..
|
Ig bi äbe chli schäu uf dr Bahn. Aber hüt hani dr Töff gno, da isch nüt vo Bahn :winky:
|
Hola tontos!!! :heule:
Wi geits eso? Ha nume mau wöue tschou sägä! U dases keni ä's u so git hie, huere Mischt eso!!!!!!! :aua: Aber derfür si d Ferie schön :D:D:D :bleifuss: |
Sali Michu.
Ig chönnt its scho 5 ZKD's mache.... U dr Züri het mr vori grad aglütte, am Kolleg si Audi RS2 hegi Päng gmacht, hegi massiv weniger Leischtig u siffi Öu zum Väntiudechu use.... Ig gloube ig bruche Ferie zum schrube. Heiter's warm? u füecht :form: ? |
Morgäääään. :laut: Alli zwäg :hph:
|
Ja! U Dir, guet gsi das Weekänd?
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 03:31 Uhr. |
|